Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 7-11-2007, 12:54   #1 (permalink)

Standaard downloaden

Hey,
Kheb een vraagje over rapidshare en andere downloadsites.

Bestaat er geen programma waar je bv de url van de download moet invoeren en dan download het programma het bestand, en als je uw pc afsluit en de download is nog niet gedaan (zit bv aan 75%), en je start uw pc opnieuw en dan start de dowload terug van 75 %.

grtz rzenith
rzenith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7-11-2007, 13:57   #2 (permalink)

Standaard

Je zoekt een download manager. Een google opdracht bracht mij bij: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...e+zoeken&meta=
Oud 7-11-2007, 14:18   #3 (permalink)
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Het probleem met RapidShare en vergelijkbare downloadsites is echter, dat directe links naar de bestanden vaak niet werken. Een downloadmanager onthoudt hoeveel hij van een bestand heeft gedownload en op het moment dat het programma probeert die downloadt te hervatten, roept hij naar de server "Hee, doe mij dat bestand vanaf positie X!" De meeste webservers zullen dan het bestand opzoeken en vanaf die betreffende positie beginnen met opsturen, maar de meeste downloadsites zijn zo ingesteld dat ze alleen reageren als de download via hun inlogsysteem aangeroepen wordt. Zo niet, dan weigeren ze het te versturen.
Je kan dus zo'n downloadmanager proberen, maar ik vrees dat het weinig uit gaat halen.
Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer?
Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht
Demoniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7-11-2007, 18:42   #4 (permalink)

Standaard

bedankt
rzenith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-11-2007, 07:40   #5 (permalink)

Standaard

mocht je voor andere sites nog een goeie download manager zoeken: flashget

Flashget pakt niet alleen gewone downloads aan, ook torrents, je kunt zoveel trackers invoeren als dat je wilt, je kunt voor gewone internet downloads zelfs inloggegevens invoeren als dat handig is voor die site (ik vraag me dus af als je bij rapidshare hier je premium account invoert of dat werkt), en kan met 1 bestand tot wel 21 X tegelijkertijd downloaden (dus allemaal verschillende stukjes voor 1 download, dat ie ipv wat internet explorer standaard doet, gewoon ziek snel kan gaan), teminste dat is watik al met me eigen ogen heb gezien! Standaard is het 5 als dat ondersteunt wordt maar als de webhost het verkeerd heeft ingesteld staan kan die volgens mij nog zelfs meer sessies tegelijkertijd laten lopen dan 21.
grimmeld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-11-2007, 18:52   #6 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

Wat demoniac zegt over die partitionele downloads, dat werkt meestal wel (mijn eigen ervaring) In de goeie ouwe tijd dat ik nog ISDN (jaja, met 2!! lijnen had), deed ik altijd downen met een downloadmanager. En ik heb toen nog nooit gehad dat ik een download niet kon voortzetten...
Oud 13-11-2007, 21:46   #7 (permalink)
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjez
Wat demoniac zegt over die partitionele downloads, dat werkt meestal wel (mijn eigen ervaring) In de goeie ouwe tijd dat ik nog ISDN (jaja, met 2!! lijnen had), deed ik altijd downen met een downloadmanager. En ik heb toen nog nooit gehad dat ik een download niet kon voortzetten...
Toen bestonden er ook nog niet van die websites zoals Rapidshare Bij een normale webserver werken dergelijke tooltjes prima, ik gebruikte dat ook toen ik nog een inbelverbinding had.
Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer?
Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht
Demoniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-01-2008, 03:11   #8 (permalink)

Standaard

Ik gebruik nu al een jaar orbit voor m'n downloads met rapidshare en moet zeggen ; Dat werkt voor mij fenomenaal... snel, stabiel en werkt met resume downloads in geval de pc uitvalt of dergelijke ...
fiestaboyke is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe sta jij tegenover (illegaal) downloaden? Jamba Area 1337 43 18-09-2007 15:45
Downloaden oObreezerOo Software Junkies 7 13-06-2005 13:27
I/O voor LCD? Waar te downloaden brantje Software Junkies 6 30-10-2004 14:59
Probleem bij het downloaden van FTP server N34X Software Junkies 4 8-02-2004 18:44
[downloaden] 5.54 MB in 1 seconden Masterslave Area 1337 5 16-09-2003 14:15

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.