| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Hallo, Ik heb jullie julp weer eens nodig.. Als ik mijn pc opstart (Lees als uit slaapstand halen), zie ik een zwart wit patroon als achtergrond met gekleurde pixel puntjes erin; Klik! En als ik Halo wil opstarten (1, Combat Evolved) krijg ik een melding over Direct3D; Klik! Als ik vervolgens DXDIAG open zie ik dat Direct3D is ingeschakeld en als ik deze vervolgens wil testen krijg ik deze melding; Klik! Deze problemen heb ik sinds gister (Ochtend), daarvoor kon ik nog prima Halo spelen. Ik heb trouwens een crash gehad onder de Far Cry demo en Ati Catalyst Crontrol Center gaf aan de VPU te resetten. Ik heb een HD2600XT. Als ik voel met mijn hand aan de kaart is deze vooral na het gamen heet. Onder idle gebruik (Zoals het typen van dit bericht) is de kaart echter ook warm, maar niet zo warm dat ik mn vingers verbrandt. M.v.g, Biokipje Edit: Is dit normaal? . Dit zou overigens ook kunnen komen door mn zojuist gemaakte dual scree opstelling, zal zo even proberen zonder.- edit: met 1 scherm is dit probleem weg |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Kan zijn dat er een slechte verbinding op je pcb zit die nu pas naar voren komt... Na een aantal keren uitzetten en krimpen van de warmte... Zou toch maar ff naar de winkel terug gaan...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Is er geen stukje software die bij je kaart is geleverd waar je de temp kunt uitlezen??? Anders speedfan ofzoiets...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| AMD GPU tool gebruik ik om mijn 2900XT temps te lezen... |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Ik zal even kijken hoe warm de kaart word, net even drivers opnieuw geinstalled, CCC enz. de hele mikmak ![]() EDIT: Temp; http://www.freewebs.com/biokipje/AMD%20GPU%20TOOL.PNG |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Dat was idle Maar ik heb net even Far Cry gedaan wat dit keer wel goed ging, niet onder het gamen gemeten maar nu lijkt het de zelfde temp. een paar graadjes warmer Zou het slim zijn om een benchmark te doen, bv. 3dmark05 ofzo en dan kijken of ik artifacts/problemen/errors whatever krijg? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wéér problemen met videokaart | Biokipje | Software Junkies | 9 | 17-12-2007 08:04 |
| DVD problemen | freekos007 | Hardware Junkies | 3 | 5-07-2006 01:07 |
| Mod Problemen | unstable | Casemod Junkies | 129 | 25-02-2006 19:13 |
| FSB problemen... | HardcoreRaver | Hardware Junkies | 3 | 26-12-2005 14:41 |
| Problemen met LCD | Jamba | Hardware Junkies | 13 | 26-02-2005 23:05 |