| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Hallo, Ben weer terug van mn vakantie in zeeland, jullie zullen me wel weer zien op CJ Ik heb 2 vragen/problemen:1. Is het mogelijk om iedereen op msn in 1x te verwijderen? Zelf heb ik natuurlijk al gezocht maar niks gevonden. > Google levert na mijn zoekopdracht niks nuttigs op. 2. Als ik op CTRL+ALT+DEL druk krijg ik een melding dat Taakbeheer is uitgeschakeld door de systeem beheerder. Ik ben zelf echter beheerder en er zijn na mijn weten geen andere accounts ( Alleen Administrator - en gast (?) - ). Hoor het wel, Gr. Biokipje ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Xp natuurlijk, biokipje is pro vista hater Je kan ze ook een voor een verwijderen waarom in een keer heb je een nieuwe vriendekring in zeeland gevonden en wil je die huidige verwijderen ![]()
__________________ C2D E6300|Abit IB9|3gb OCZ Reaper hpc editie|XFX 9800gt VF-900|X-FI Extreme Audio pci-E|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Uhh... Del Enter Del Enter Del Enter Del Enter.... Moet zo gebeurd zijn dude..
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Beetje vaage vraag voor cj :P 157 zijn er niet zo veel en blokkeren is nergens voor nodig anders moet je ze weer unblocken als je ze opnieuw toevoegt ![]()
__________________ C2D E6300|Abit IB9|3gb OCZ Reaper hpc editie|XFX 9800gt VF-900|X-FI Extreme Audio pci-E|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Goochel komt met een aantal mogelijke oplossingen. Waarschijnlijk heb je iets van spyware of een virus te pakken dat op deze manier probeert te voorkomen dat je het uitschakelt. Mik het volgende in een tekstbestandje waarvan je de extensie verandert in .reg: Code: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System] "DisableTaskMgr"=dword:00000000 [HKEY_CURRENT_USER\Software\\MicrosoftWindows\CurrentVersion\Group Policy Objects\LocalUser\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System] "DisableTaskMgr"=dword:00000000 "**del.DisableTaskMgr"=" " [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\\MicrosoftWindows\CurrentVersion\policies\system] "DisableTaskMgr"=dword:00000000 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon] "DisableCAD"=dword:00000000 Mocht dit niet werken, dan moet je even googlen, het kan namelijk zijn dat het bewerken van het register ook is geblokkeerd en dan zal je een tool zoals HijackThis moeten downloaden.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Dat kan op school ook nog van pas komen.. Ik heb er zó'n hekel aan dat ze taskmanager ontoegankelijk hebben gemaakt ivm irritante 'hackende' bruggertjes.. Taskmanager is gewoon friggin' handig als die pc's weer eens in de soep draaien. (Geloof me, dat doen ze vaak..) Ik ben benieuwd of die reg entry van jou daar ook werkt.
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Als ze een klein beetje handig zijn op die school, hebben ze registeraanpassingen ook uitgeschakeld. Heb je een domein-account om mee in te loggen? Dan zijn alle restricties via Group Policies geregeld en daar kom je alleen met fysiek geweld omheen :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Danku Demoniac Ik moest trouwens wel even lachen om de 2 reacties hierboven.. Mischien een groot hack de school pc topic? ![]() EDIT: Gelukt, ben altijd benieuwt wat al die vage bestand naampjes van de processen zijn, gelukkig levert google heel wat op ![]() |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik heb idd ook vaak pc's gehad op school die alleen maar vast liepen... Vaak kreeg je als je je aanmeldde niet je account maar gewoon winNT die op de pc stond :P Gauw C&C Tiberian sun erop gezet en dan via je account opstarten. Als je dan dat spel opstartte kon je gewoon over lan spelen ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Taakbeheer | Pawiro | Software Junkies | 4 | 28-10-2006 23:23 |