| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Een goedendag Ik heb een probleempje: Gistermiddag ging ik weer is lekker gamen, Ik start GRAW 2 op alles gaat prima ik zit in het spel en alles ziet er hetzelfde uit als toen ik een week geleden het spel afsloot. Maar nu!, als ik een metertje of 4 loop blijft me personage doorlopen in die richting en dat is in alle richtingen dat mijn personage door blijft lopen :/ . het is ook als ik beweeg met de muis dus het betekent niet dat het aan me tobo en muis zelf ligt je gaat mij niet vertellen dat ze kapot zijn want in windows werken ze beiden perfect. Je snapt wel dat je dat zelfs bij een spel als GRAW 2 snel beu ben ik heb geen zin om elke keer in stapjes van 2 meter te lopen en te bewegen in stapjes van 25 graden.Ik denk dat het een spelfout is dus ik start een ander spel op: Medal of Honor Airborne Clive Barker's Jericho Battlefield 2142 Dark Messiah of Might and Magic Halo 2 Strangehold (dem ![]() Bij al deze games precies hetzelfde probleem, weet iemand iets want ik wordt er strontziek van ![]() Groeten: Anonnymous!
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Heb je d'r heel toevallig Vista op staan? Ik had dit probleem namelijk in de demo van ET: Quake Wars en in Rainbow Six Vegas. Heb er helaas nog geen oplossing voor gevonden. Toen ik mijn Logitech-software en mijn videodrivers had geupdate was mijn Vista-install dood Zit nu alweer een week met Ubuntu te hobbyen :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Dan lijkt me toch maar een standaard antwoord: update je drivers van je tobo/muis enzovoort.... Misschien moet je terug gaan naar een herstelpunt (als je dat aanmaakt...)
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ja ik heb Vista. Oke dan ga ik dat eerst maar eens doen het is trouwens nadat ik de nieuste videodrivers geinstallert had (7,9 Catalyst). Ubuntu is voor mij geen oplossing daar werken al die games niet op ![]()
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() Heb de titel maar even gefixt...
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Ik heb idd agp en catalyst 7.9 maar ik denk niet dat dat alleen voor pci-express is. Ik heb maar gelijk vista opnieuw geinstalleert dus ik zeg wel of ie het nu wel doet of niet dan kan er mischien een slotje op Hehe ik heb dyslectie dus ik steek het daar maar op ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| cpu bij gamen 100% | smokerpolo | Hardware Junkies | 31 | 18-04-2007 18:59 |
| irritant gepiep | GBCHEATER | Cooling & OC Junkies | 19 | 8-02-2005 17:01 |
| Vastlopers tijdens gamen | Masterslave | Hardware Junkies | 18 | 31-01-2005 13:00 |
| lijn kraakt heel irritant | GBCHEATER | Hardware Junkies | 6 | 13-12-2003 12:12 |
| Zou jij nog gamen als je 50 bent? | the widow maker | Area 1337 | 45 | 7-10-2003 19:23 |