| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Hey, Mijn informatica leraar beweert dat ie kan zien van b.v powerpoint bestanden of ze zijn 'doorgestuurd'. Hij zou kunnen zien op welke computer het bestand is aangemaakt, door te kijken hoe de computer heet, b.v BIOKIPJE. Mijn vraag is of dit kan en of dit eventueel aan te passen is? Hoor het wel, M.v.g, Biokipje |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Ja, dit klopt wel geloof ik. Je ziet bij Word bijv. Auteur staan. Als je het wil veranderen kan je het geloof ik gewoon op jouw pc opslaan, dan krijgt het jouw naam/initialen/coputernaam/etc.
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Hmm ja, maar hij zei dat ie kon zien op welke pc het bestand was aangemaakt en vervolgens kon zien op welke pc het bestand was bewerkt. En hij had het over een progamma'tje waarmee hij 2 bestanden kon vergelijken en zo kon zien of het de zelfde waren? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Die programma's zijn er ja. Overigens zou ik geen risico's nemen door het van een ander over te nemen. Een info leraar weet hier heus wel genoeg van af om jullie niet in de maling te nemen.
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003
| Als je het bestand selecteert in verkenner zie je zoiezo altijd links in beeld; gewijzigd, grote en auteur. Kan je vaak al snel achterhalen of je het wel/niet zelf gemaakt hebt. Het zal vast ook progjes ervoor geven om dit te sjecken op de een of andere manier.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Powerpoint is ZOOO gaaf! Ik hou echt van dat programma. Zo vet om effecten toe te voegen en dan een 9,2 te scoren op ANW. Kopiëren van dia's kan gewoon met CTRL-C, CTRL-V, of via het klembord.
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| nieuwe computer | Danny4790 | Hardware Junkies | 5 | 4-06-2007 17:03 |