| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 augustus 2007
| Ik ben mijn energiebeheerschema's in windows xp plots kwijt, En het probleem is dat me D en E schijf zichzelf telkens na 5 minuten inactiviteit uitschakelen, Kennelijk om dan stroom te besparen oid. Dit had ik eerst niet zo ingesteld, En dit wil ik ook niet, Omdat de schijf weer moet opstarten wil je even snel een bestandje openen. Hoe dit heeft kunnen gebeuren weet ik niet, Ze zijn gewoon allemaal verdwenen. Nu wil ik dus weer een nieuw schema aanmaken, invoegen oid, Maar ik weet niet hoe dit moet, Bij het configuratiescherm zelf kan het niet iig. Iemand die me hierme kan helpen ? Want ik vind het heel vervelend dat die overige 2 Hdd's telkens uit en weer aan gaan, Tijdens gebruik van de pc. hier nog even een print screen van het probleem, ter verduidelijking. ![]() ![]() En het gaat hier om een legale, en volledige versie van windows xp. Niet de gestripte Lite versie die ik eerst gebruikte. Alvast Bedankt! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Misschien een rare vraag, maar heb je bij het afsluiten de opties 'Standby' en 'Slaapstand'? Zo niet, dan vermoed ik dat je ACPI/APM (power management) verkeerd ingesteld staat.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Misschien moet je in je bios eens kijken naar power saving ofzo. Miss staat die nu uitgeschakeld na een bios update ofzo...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Raptor zijn Casemodje ! | Raptor | Casemod Junkies | 8 | 6-07-2003 12:12 |
| Duiven zijn kutbeesten :-( | XNDR | Area 1337 | 40 | 5-05-2003 21:09 |
| Mag ik ff trots zijn? | Bart_Banaan | Area 1337 | 16 | 30-01-2003 21:30 |