| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| Citaat:
en militay edition (wat is zune (A)) mjah.. boeie :P ik wou die legendary edition eerst ook maar heb nie zoveel geld :P 110 voor 1 spel, koop k er liever 2 voor :P | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| De zune is het antwoord van microsoft op de ipod van apple. De zune is minder bekend omdat ze ongeveer dezelfde marketingstrategie toepassen als die van de ipod namelijk person 2 person reclame alleen er is geen hond die een zune koopt dus die verkooptactiek werkt niet ![]() |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #38 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| Citaat:
| ||
| | |
| | #39 (permalink) | |||
| Citaat:
![]() | |||
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik snap em wel, als niemand zou overstappen, zou microsoft niet eens vista uit hoeven te brengen... denk ik ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ja, laten we lekker allemaal met een 6 jaar oud OS blijven zitten Stilstand is achteruitgang, persoonlijk ben ik helemaal happy met Vista. Het heeft natuurlijk wel wat nadelen ten opzichte van XP, maar veel meer voordelen ![]() En nu weer lekker over Halo 3 ouwehoeren, dat komt voorlopig alleen uit voor de Xbox 360 en daar draait sowieso geen Vista op :P (ik vraag me zelfs af of het überhaupt Windows is, met die PowerPC processoren)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| HALO voor pc wie heeft hem? | tongue_of_colicab | Area 1337 | 8 | 12-10-2003 19:20 |
| Het grote Halo topic | Ultima | Software Junkies | 11 | 11-10-2003 13:41 |