| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juni 2007 Locatie: Nieuwpoort(België)
| zou niet weten waarom ps3 zuigt. komen veel meer en leukere spellen voor uit, altijd al geweest en zal zo blijven denk ik. ze moeten enkel toegeven op online spelen maar dat komt (hopelijk) ook wel in orde, maar we gaan hier wat veel offtopic ![]() |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
Back on topic maar weer Ik heb vandaag net nog een legendary version kunnen bemachtigen (denk ik) dus nou maar wachten tot 26 september | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Als jij graag over PS3's wil babbelen, open je maar een 'Playstation 3-topic' of een 'Welke console vind jij de beste of game je het liefst op een PC-topic'.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #21 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Citaat:
![]() | ||
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Lol biokipje jouw haat tegen vista hoef je niet in elk topic te laaten blijken hoor en trouwens dx10 zelf is niet slecht je krijgt er geweldige beeldkwaliteit in games mee alleen dat mensen geen geld hebben is het probleem ![]()
__________________ C2D E6300|Abit IB9|3gb OCZ Reaper hpc editie|XFX 9800gt VF-900|X-FI Extreme Audio pci-E|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| Citaat:
je weet hopelijk dat het een TRIologie is, dus 3 deeltjes dan geen meer.. dus denk niet dat er een halo 4 komt he :P mjah k heb halo al ge-pre-orderd, limited collectors edition.. kan niet wachten, heb de BETA ook gespeeld en ik vind hem echt vet.. halo2 viel een beetje tegen vond ik, maar halo3 *tot wat k heb gespeeld* vind ik masterlijk.. mooiere levels, wapens, QUAD (A), multi-player chaos ![]() | |
| | |
| | #26 (permalink) | ||
| Citaat:
| ||
| | |
| | #27 (permalink) | |||
| Citaat:
*had ik al gezegd he :P* dus de versie met tinnen box en extra's.. | |||
| | |
| | #29 (permalink) |
| nee 1 limited collectors edition 1 Legendary edition *met helmpje en houder ect..* 1 Limited collectors edition *tinnen doos ect..* 1 normale *simpel hoesje* Toch? of is er ook nog een limited edition zonder da shirt erbij?! *volgens mij nie* |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Naar mijn weten zijn er 5 versies -Military zune edition --> Met microsoft zune in legerkleuren -Special edition --> Met een spuuglelijke groene x-box 360 met bijpassende controllers -Legendary edition --> Met helm opbergbox en 4 dvd's -Collectors edition --> Tinn box en shirt -Normal edition --> Gewoon hoesje en spel Mja beetje dom om gewoon de naam collectors edition te geven aan jouw versie want dat is het eigenlijk allemaal maar goed. Ik heb dus de Legendary besteld voor 110 euro balletjes best wel prijzig dus. ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| HALO voor pc wie heeft hem? | tongue_of_colicab | Area 1337 | 8 | 12-10-2003 19:20 |
| Het grote Halo topic | Ultima | Software Junkies | 11 | 11-10-2003 13:41 |