| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Goedendag Ik heb twee redelijk groote EXE. bestanden, als ik deze open dan loopt dat scherm vast (deze computer) de rest van windows werkt nog wel snel, vervolgens moet ik 2 keer in windows taakbeheer op beindigen drukken voordat ik het af kan sluiten, nu werkt windows weer gewoon normaal maar na twee minuten vraagt hij om een machtiging om het EXE. bestand te openen dan klick ik op toestaan en gebeurt er helemaal niks meer, windows werkt dan nog wel goed wie kan mij helpen?Het gaat om de demo van Airborne (1,3 gb) en het spel Infernal (1,5gb) Groeten Anonymous!
__________________ C2D E6300|Abit IB9|3gb OCZ Reaper hpc editie|XFX 9800gt VF-900|X-FI Extreme Audio pci-E|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Worden de bestanden niet geblockt door een anti-virus progje? Daar heb ik eerst nogal last van gehad, met Norton.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| ik heb geen anti-virus proggamma alleen de firewall van vista.
__________________ C2D E6300|Abit IB9|3gb OCZ Reaper hpc editie|XFX 9800gt VF-900|X-FI Extreme Audio pci-E|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Ondertussen is het al wel gelukt om de deom van moha Airborn te installeren ook infernal is gelukt maaer nog steeds problemen. Ik doe het nu als volgt rechtermuisknop op het EXE. bestand en dan als Administrator uitvoeren, vervolgens 10 minutjes op casejunkies rondwalen en dan komt het toestaan scherm dan druk ik op toestaan even een minutje w8ten en dan wrod het EXE. bestand wel geopent, dit klopt toch niet ?
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 mei 2007 Locatie: Spijkenisse
| Komt me bekend voor, dat had ik ook af en toe in de beta. Nu (in de real versie) heb ik er echter geen last meer van. Misschien kan het idd komen doordat ze worden gescand. Vista zonder virusscanner is ook niet erg slim, want toen ik tijdens de beta weer terugging naar xp had ik gelijk iets van 4 virussen.
__________________ Dream it, mod it |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Het zou daar idd door kunnen komen, dat ik geen viruscanner heb ik vrij normaal had iik ook nooit met xp heb ik alst van een virus dan doe ik toch een herinstallatie gelijk je pc weer op topsnelheid. En biokipje ondertussen begin ik te denken dat jij niet kan lezen, ik doe namelijk als ADMINISTRATOR uitvoeren en dan lukt het wel :P
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 mei 2007 Locatie: Spijkenisse
| Ik weet wel dat als je allemaal grote dingen op je schijf pleurt, dat 'ie dan gaat indexeren, en dat dat nogal lang kan gaan duren, maar dat hoeft 'ie maar één keer te doen. Misschien eens de schijf defragmenteren??
__________________ Dream it, mod it |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Probeer eens de compatibiliteitsmodus te veranderen naar xp met sp2 ofzo. Wil ook vaak helpen.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Ik ben er denk ik al wel over uit windows gaat het bestand scannen omdat het zo groot is duurt dat een poosje wel raar dat het alleen zo lang duurt bij een exe. bestand, bij een iso van 6 gb duurt het niet zo lang Dankjewel
| | |