| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2007
| Hallo, Zoals wel meer mensen op dit forum heb ik ontzettend veel muziek. Ik zoek al een tijdje naar een programma waarmee ik gemakkelijk al mijn muziek kan toevoegen, opzoeken en afluisteren. Een beetje zoals iTunes, Winamp, Windows Media Player en Foobar2000, maar dan beter. Ik vond namelijk geen van deze programma's zo fijn dat ik ze ben blijven gebruiken. Zijn er nog andere programma's die jullie gebruiken, laat maar weten. Gr, DaLamaMan |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003
| Collectorz. In dit geval dan MP3 Collectorz. Een handige database waarin je gemakkelijk en snel kunt zoeken. En bij een ''dubbelklik'' kan je de song afspelen naar jouw standaard player (winamp, mediaplayer oid).
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Wat vind je zo vervelend aan Winamp? De media library van dat programma kan namelijk heel veel op het gebied van muziekcollecties. Je kan query's aanmaken om zo automatisch playlists te maken (alle nummers met een bepaald genre, van een specifieke artiest of een combinatie van eigenschappen) Mocht de interface je niet bevallen, Winamp5 is volledig skinnable en er zijn diverse skins te vinden die de interface compleet verbouwen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| @ramon.. zo'n soort database zoek ik niet, ik wil met de database ook nummers kunnen afspelen, niet alleen opzoeken @demoniac: ja, je hebt gelijk, misschien moet ik dat maar weer eens proberen. ik gebruik het nu niet meer omdat ik bij de vorige windows install gelazer had met mijn skin (een soort werkbalk aan de bovenkant van mijn scherm (clearone)), maar ik zal het wel weer eens uitchecken @biokipje: zie er veelbelovend uit, proberen waard! allemaal bedankt en ik sta nog steeds open voor andere databases!! Gr |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003
| Winamp is opzich ideaal voor jouw doeleinden. Andere leuke progjes die ook wel eens gebruik zijn BPM Studio čn Club DJ Pro. BPM Studio is vrij bekend, je ziet het dikwijls in horecea gelegenheden etc. Wellicht een poging waard?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| Tip uit de computer idee Magix musicmanager
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Ben niet echt gecharmeerd van BPM, het programma is net iets té proffesioneel en vraagt net iets té veel van mijn simpele computertje. Ik ben wel heel erg te spreken van mediamonkey, mooi programma, werkt ook snel, alleen jammer dat het er qua uiterlijk een beetje knullig uitziet (daar is iTunes dan wel weer meester in) Nog niet bezig geweest met het programma van Magix, maar mijn ervaringen met Magix zijn dat het wel heel veel van je computer vraagt.. Maarja, als ik ooit nog eens uitgekeken raak op dat Mediamonkey.... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2007 Locatie: Zeeland
| Zelf gebruik ik http://www.imesh.com/nl/ werkt heel lekker, zeker een aanrader je kan er tevens mee downloaden ![]()
__________________ "Hmm ja vind ik ook joh..." |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Database fouten. | RA-ART | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 28-06-2006 19:43 |
| [WIN] DVD DATABASE | Raven | Software Junkies | 9 | 21-06-2005 21:17 |
| could not connect to database | Foxie | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 28-10-2003 20:10 |