| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 augustus 2007
| hoi, als ik mijn pc op start krijg ik zon lelijk scherm van packard bell waar ik kan kiezen om in t bios te komen. ik las ergens dat dit t bios splash screen heet. is er een manier om dit te veranderen? want het enigste dat nog van packardbell is is het moederbord en de processor. mn bios is een phoenix. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| In de bios staat ergens iets met bootup logo blabla, dit zou je uit kunnen zetten. Normaal gesproken krijg je daarmee hewoon het logo van je mammaplank (hier ook msi) maar dat is vast tweak-baar. Waarschijnlijk heeft PB zijn eigen logo daar neergeplempt.
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Ik wil overigens even vermelden dat pb mijn hele windows installatie min of meer heeft verneukt. Op mijn pb pc was windows al half voor geinstalleerd dat je nog een paar keer op enter moet drukken. Maar ze hebben werkelijk zoveel mogelijk packard bell achterlaten. Ik heb geen IE, bij mij het dat packard bell :P En meer onzin. Zoveel mogelijk verwijdert maar 't blijft onmogelijk om het helemaal clean te krijgen. Onder andere, en de hardware die packard bell gebruikt koop ik in het vervolg geen pb meer. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| Citaat:
Heb het zelf ook gedaan een xp pro lite versie op mijn pb downloadmachine. Je Bios bootscreen blijft helaas wel pb geven, ga ik zelf niks aan veranderen aangezien er geen monitor opzit en hem bedien via Radmin.
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Deafault BIOS settings in geflashde BIOS? | SaphuA | Software Junkies | 9 | 25-05-2004 16:59 |
| BIOS steeds terug naar standaard BIOS | Masterslave | Hardware Junkies | 3 | 16-03-2004 23:15 |
| Bleu screen :) | niruana | Cooling & OC Junkies | 19 | 5-01-2004 15:46 |
| Stat Screen. | Freakazoid | Area 1337 | 17 | 12-10-2003 21:36 |
| [n00b][bios flash]Files op floppy zetten voor BIOS flash | Masterslave | Hardware Junkies | 2 | 17-09-2003 14:32 |