| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2007 Locatie: Zeeland
| Haai Cjérs iemand zij laatst...het volgende ; Code: n—a_Á—ay±m—aÁÇáç±Çáß±Çá§ÁaÇáDZOÇá—±Çá§±Çár×ÁÇ á+NÇ áLáÇá dat deden dus 2 vrienden van mij en ze gingen allebij offline en die msn tripte enzo wat zou dat zijn ? ![]()
__________________ "Hmm ja vind ik ook joh..." |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 juli 2007 Locatie: Zeeland
| ok ehm , 1ste. windows xp , met msn 8.0 (die doet het weer) 2e windows vista , met 8.5 beta (nog steeds naar de balle) ![]() Citaat:
:P
__________________ "Hmm ja vind ik ook joh..." | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
| ||
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Wel leuk om naar je contact personen te sturen Zoals Mr.Stijntje mij al probeerde te flikken: 4-8-2007 18:49:33 [Graaf Vaag] Biokipje > .nl n—a_Á—ay±m—aÁÇáç±Çáß±Çá§ÁaÇáDZOÇá—±Çá§±Çár×ÁÇ á+NÇ áLáÇá 4-8-2007 18:49:42 [Graaf Vaag] Biokipje > .nl zet dat is in je onderschrift () ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 maart 2007
| Dus als je dat doorstuurd naar iemand word zijn msn "kapot", of is het als ik dat in men 2de naam zet dat mijne niet meer werkt? Want kan even niet volgen XD . (btw: ik denk dat dit men eerste bericht is met hoofdletters en punten .) |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Jij of iemand anders moet het in zijn tweede naam aka onderschrift zetten op msn. Dan word je eruit gegooid en kom je er niet meer in.
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006
| Oplossing: Voor Microsoft Windows XP 1. Klik met de rechtermuisknop op Start op de taakbalk en selecteer Verkennen. 2. Ga naar de map C:\Documents and Settings\Uw aanmeldingsnaam voor Windows\Contacts\Uw e-mailadres voor Messenger. 3. Verwijder alle bestanden in de map. 4. Ga naar de map C:\Documents and Settings\Uw aanmeldingsnaam voor Windows\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\Uw e-mailadres voor Messenger. 5. Verwijder alle mappen en verborgen mappen in de map Uw e-mailadres voor Messenger. 6. Sluit Windows Explorer en probeer u opnieuw aan te melden bij Messenger. Voor Windows Vista 1. Klik met de rechtermuisknop op Start op de taakbalk en selecteer Verkennen. 2. Ga naar de map C:\Users\Uw aanmeldingsnaam voor Windows\Contacts\Uw e-mailadres voor Messenger. 3. Verwijder alle bestanden in de map. 4. Ga naar de map C:\Users\Uw aanmeldingsnaam voor Windows\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts\Uw e-mailadres voor Messenger. 5. Verwijder alle mappen en verborgen mappen in de map Uw e-mailadres voor Messenger. 6. Sluit Windows Explorer en probeer u opnieuw aan te melden bij Messenger. Belangrijk Pas op dat u niet uw gehele map Contacts verwijdert. Als u dit doet, worden al uw contactpersonen verwijderd. Raadpleeg de Help van uw e-mailprogramma voor meer informatie over het maken van back-ups van uw contactpersonen. Hierna inloggen en zo spoedig mogelijk het weg halen uit je 2e msn naam. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Haha, dat is net zoiets als het feit dat je elke unix bak compleet stil kan leggen met een bepaalde tekenreeks in de console.Vraag me overigens af wanneer ze dat fixen... ![]()
__________________ Heul nie! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Raar geluid... | LaZeR | Hardware Junkies | 6 | 24-07-2006 21:07 |
| Raar geluid met gta | case_freak | Software Junkies | 25 | 31-08-2005 15:10 |
| Een raar probleem | Black Hawk | Hardware Junkies | 4 | 31-12-2004 12:06 |
| Vraag over raar beeld (monitor doet raar met hoge resolutie) | Invisible | Hardware Junkies | 8 | 24-02-2004 16:34 |
| FSB doet raar | Budgie | Cooling & OC Junkies | 6 | 17-02-2004 20:20 |