| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Mischien is je hardeschijf corrupt. Probeer eens de hardeschijf bij je broer of je buren erin te prikken, en dan Windows te installeren. Als het dan weer fout gaat, kan je met zekerheid stellen dat er iets mis is met de hardeschijf. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| k kan hardeschijf van me broer erin stoppen, die is toch op vakantie ![]() maar dan hoef k windows nie te installeren dus, maar gewoon kijken of ie opstart? maar wat is het nut ervan, dan moet k hem alsnog terug sturen naar azerty? of k dat probeer of niet, k moet hem toch terug sturen voor een nieuwe HDD?! |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Je begrijpt me verkeerd :P Doe jouw hardeschijf, waar je windows op probeert te installeren. in de PC van je broer. Probeer dan weer om windows te installeren. Geeft hij weer problemen, dan ligt het waarschijnlijk aan je hardeschijf, en moet je hem dus terug sturen. Lukt het dit keer wel, dan ligt het aan een ander onderdeel. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| OKE!k heb net gekeken, achterop mijn broer's PC zit een stickertje waarop staat van dat als die zegel verbroken is, er geen garantie meer op die PC zit, en hij heeft 'm ook nog nie zolang dus die PC maak k niet open, en de PC hier beneden zitten schroefjes achterin, deze had k losgemaakt maar dan kreeg k het zij paneel er op geen manier uit.. |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Zo PC al een tijdje terug, windows zonder problemen geinstalleerd, internet erop.. maar nu windows nog activeren, ik zit nu nog in de 30 (of 40) dagen tijd die ik heb om te activeren. Ik had een progje gekregen waarmee ik mijn product key kan veranderen zodat ik niet meer hoef te activeren. dit werkt helaas niet. Wat moet ik nu doen? weet iemand een oplossing? *voor de duidelijkheid, ik heb een windows XP media center edition Versie 2002 Service Pack 2 van mijn broer gebruikt (legale CD) en een product key van internet. |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 mei 2007 Locatie: Spijkenisse
| Dus je gebruikt een illegale key? Je kan even langs de winkel lopen, een doos pakken en de key daarvan op een papiertje schrijven, of even googlen. Maar waarom gebruik je dan niet gelijk Vista?
__________________ Dream it, mod it |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Mijn broer had nog Windows XP media center liggen.. dus die installeerde ik dus.. heb een key van Internet gebruikt maar zegt nog da k 9 dagen heb om te activeren.. en bij sommige andere zegt hij dat hij niet geldig is.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows installeren | E-TECH | Software Junkies | 7 | 23-03-2007 10:14 |
| Nieuwe/oude koeler installeren,... maar welke en hoe ? | Hardware Junkies | 10 | 27-10-2004 14:52 | |
| Nieuwe Windows install op tweede (nieuwe) hdd. | defecto | Software Junkies | 21 | 1-04-2004 21:28 |
| hoe redhat9.0 naast huidige windows xp installeren | inanc_gangster | Software Junkies | 3 | 16-11-2003 17:57 |
| Probleem met windows installeren.... | mir4dor | Software Junkies | 10 | 17-10-2003 21:57 |