Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 11-08-2007, 11:03   #16 (permalink)

Anonnymous!'s schermafbeelding

Standaard

Het is al goed ik moest het proggamma gewoon als administrator uitvoeren het probleem is opgelost
Oud 4-01-2008, 17:17   #17 (permalink)

PsychoBram's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anonnymous!
Ik wil twee partities samenvoegen maar dit lukt niet met windows schijfbeheer :/ en PM. werkt helemaal niet op windows vista en van Gpartited snap ik egt niks, moet je daar een boot disk mee maken of niet?
En bij Acronis disk editor krijg ik de melding: E000101F4: Not enough Privileges
waar staat de windows schijfbeheer dan?
want ik heb met de installatie van windows vista ultimate 3 partities gemaakt.
1 voor Windows, 1 voor muziek en de andere voor de rest
maar ik was even vergeten dat mijn documenten op dezelfde schijf als Windows word gezet. Nu wil ik de partitie die ik voor muziek had bij die van windows samenvoegen. Hoe doe ik dit? of is het mogelijk om Mijn documenten op die andere partitie te zette?
PsychoBram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4-01-2008, 18:16   #18 (permalink)

Skater's schermafbeelding

Standaard

Bij windows XP kon je de plaats van je map "Mijn Documenten" veranderen door er met de rechter muisknop op te klikken en dan naar eigenschappen te gaan. Ik zou alleen niet weten of dit bij Vista nog steeds het geval is, heb daar namelijk nu even geen beschikking over.
Skater is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.