| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 juni 2007
| ok dit is het probleem: na het afsluiten van de computer blijven er steeds ledjes aan. dat van de muis en toetsenbord enz.... ik heb gevonden dat het te maken heeft met de bios instellingen. de stroom blijft aan zodat de muis of toetsenbord kan registrenen als ik de computer wil aanzetten met bv de muis. dit wil ik helemaal niet en dus heb ik dit gewijzigt zodat ik op de gewonen manier de pc kan aanzetten. Maar die ledjes branden nog steeds. het enige wat ik kan doen en dat doe ik is mijn voeding achteraan de computer afzetten met die zwarte schakelaar. heeft iemand hetzelfde probleem of ervaring met dit probleem. alvast bedankt moederbord: msi p965 neo |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Mishien dat ie in de slaapstand staat, Probeer het met je bios vaak heb je daar wel opties voor. Wat ook een oplossing is is al je stekkers in een verlengstuk steken waar een aan uit knop op zit heel handig schakel je alles uit door een knop ![]()
__________________ C2D E6300|Abit IB9|3gb OCZ Reaper hpc editie|XFX 9800gt VF-900|X-FI Extreme Audio pci-E|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| In windows zit ook een soort slaapstand die is te vinden via start configuratiescherm en dan Energiebeheer. Heb je xp pro dan bevindt zich onder configuratiescherm en systeem iets van een apm tabblad. Zet een vinkje bij apm aan ofzo anders heb je ook een soort slaapstand.
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Zijn het USB-apparaten? Ik weet dat er moederborden zijn waarbij je dmv een jumper kan kiezen of de USB-poorten vanuit de +5V of de +5Vsb (standby spanning) gevoed worden. In het laatste geval, blijven de apparaten inderdaad actief op het moment dat het systeem op standby gaat. Mocht je niet zo'n jumper hebben dan vrees ik dat je in dit geval pech hebt :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik had dat bij m'n oude pc ook. Vond het juist wel handig, zo kon de GSM opladen terwijl de computer uit staat! ![]() Naar mijn weten ligt dat idd aan de hardware.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Bij mijn pa's pc hetzelfde, blijven de LEDjes in de muis branden. Alleen die pc hangt aan het geschakelde stekkerblok dat 's nachts uitgaat, dus dat is ook het probleem niet. Hij heeft ook Wakeup on blabla settings allemaal uitstaan. Het is niet zo dat de PC op standby staat, deze staat altijd gewoon echt uit als hij uitstaat. Wij hebben er geen last van, maar dus ook geen oplossing voor. Toevalig een Asus mammaplank? Los daarvan denk ik dat het wel aan de voeding ligt, de 5v lijn staat gewoon 100% uit als de voeding uitstaat. 5vsb zou kunnen. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| tv op computer? | DeKemp | Hardware Junkies | 5 | 4-09-2006 16:59 |
| Probleem opstart computer | Melvin | Hardware Junkies | 11 | 11-07-2006 03:21 |
| windows wil niet meer afsluiten | william | Software Junkies | 3 | 15-10-2005 17:15 |
| ALDI computer probleem. | danny | Casemod Junkies | 0 | 5-07-2005 19:55 |
| Probleem met computer: veel foutmeldingen. | defecto | Software Junkies | 10 | 31-12-2003 10:27 |