| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007
| Hey allemaal, Ik denk dat dit in het Software gedeelte hoort, heeft waarschijnlijk niets met hardware te maken. Mijn probleem is dat ik niets kan branden, terweil dit 4 weken geleden nog wel lukte. Ik probeerde memtest te branden toen ik achter dit probleem kwam. Ik heb al 20 nieuwe lege CDs en DVDs van verscillende merken geprobeerd. Ik heb ook PowerISO, Roxio en Nero geprobeerd. Dit heb ik ook al allemaal op 3 verschillende PCs geprobeerd! Ongever 4 weken geleden ging het branden op deze PCs en met deze CDs/DVDs nog zonder problemen. De enige manier waardoor dit zou kunnen is (volgens mij) door een Windows update, omdat dit aller 3 PCs beinvloed. Maar dan zouden er meer mensen last van moeten hebben, en ik heb hier nog niets op google over kunnen vinden. Ik snap er zelf niks van, mss kan iemand mij uitleggen wat er misgaat. thnx ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
Nero zegt: "The disk is not empty, please insert an empty disk". PowerISO zegt: "Error verifying blank media". Windows/Roxio zegt: "Windows is een probleem tegen gekomen bij het kopieren van dit bestand". Daarna gebeurt er niks. | |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
Het zijn cdr's en geen cdrw's? Zoek anders eens op de site van je brander of er een firmwareupdate beschikbaar is. Want het is duidelijk dat hij denkt dat er een niet-lege cd in zit.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | ||
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ja het zijn cd-r en ik weet zeker dat ze leeg zijn, heb er al meer dan 20 geprobeerd. Het zou vreemd zijn als het aan de brander ligt, wat ik heb dit probleem op 3 verschillend computers, met 3 verschillende branders ![]() Maar ik ga wel ff zoeken, voor de zekerheid. EDIT: nee, ik heb geen drivers nodig voor de branders. Dus daar ligt t niet aan. |
| | |
|
| « Webeditor?
|
netbus » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Branden ,wil niet lukken | unstable | Software Junkies | 8 | 2-02-2006 07:30 |
| Formatteren lukt niet: volume in gebruik | Warheart | Software Junkies | 17 | 7-07-2005 20:13 |
| usb poort lukt niet aansluiten | william | Hardware Junkies | 13 | 5-03-2005 13:14 |
| dvd branden | bundy | Software Junkies | 10 | 14-12-2003 23:48 |
| Back-up maken lukt niet op "hoge speed" | Willy | Hardware Junkies | 6 | 4-12-2003 23:36 |