| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Een vriend van mij heeft een pc met microsoft office 2003. En als ie outlook opstart, dan moet ie eerst wachten tot zijn pc is uitgerateld. Als ie dan outlook opstart en hij klikt iets te vroeg (voor die klaar is met laden) dan loopt outlook vast. Als outlook dan niet vastloopt gaat ie klooien van hier tot tokyo.... Zijn pc heeft een pentium 4 (ong 1,8GHz), 1 gb ram, dus dat zou het probleem niet moeten zijn... Heeft iemand dezelfde problemen ooit gehad?
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Sorry, ik moet het toch echt even kwijt. WTF, waarom gebruikt hij Outlook!?!?
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Dat waren duidelijk twee woorden bart ![]() Afin, heb je al een verse Windows-Reinstall gedaan? Dat zou het eventueel kunnen oplossen. Tevens zou je even kunnen kijken naar de programma's die worden opgestart als je Windows boot, misschien zijn dat er namelijk wat te veel. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Sterker nog, na 2 jaar (tevreden) gebruik te hebben gemaakt van Mozilla Thunderbird ga ik ook over op Outlook.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Je kunt natuurlijk ook alleen Office opnieuw installeren, niet meteen de hele pc. Ik weet niet of het zal helpen, want persoonlijk heb ik nooit dit soort problemen met Outlook gehad (en ja, ik gebruik het ook en werkt prima naar mijn zin).
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Opnieuw installeren hoeft niet gelijk. Waar je eerst eens naar moet kijken is wat er voor programma's op de achtergrond draaien. Dit kan je doen door in taakmanager te kijken. Waar je verder naar moet kijken is hoeveel geheugen er nog beschikbaar is. Verder is het nuttig om de computer eens te scannen op spyware en virussen. Dit kan je computer namelijk aanzienlijk vertragen en ook vastlopers tot gevolg hebben. Ben je hier toch mee bezig, ruim dan gelijk het register van de computer eens op met een programma als regcleaner. En SupReme, wat hierboven beschreven staat kan ook voor jou heel nuttig zijn, waar jij verder ook kritisch naar dient te kijken is wat voor programma's er tegelijk met de computer worden opgestart, hier wil nogal een rotzooi tussen staan. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe te verzenden in Outlook 2004 | SiLaTroN | Software Junkies | 8 | 22-02-2004 20:28 |
| Macro's in outlook | Lampje | Software Junkies | 1 | 23-01-2004 13:57 |
| outlook verzend geen mail | sapphire | Software Junkies | 6 | 22-12-2003 22:06 |
| Outlook express instellingen | Energizer | Software Junkies | 2 | 24-06-2003 19:47 |
| Outlook Express Adressen database | Hermanator | Software Junkies | 11 | 4-04-2003 12:14 |