Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 3-07-2007, 12:26   #1 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard Outlook klooit....

Een vriend van mij heeft een pc met microsoft office 2003. En als ie outlook opstart, dan moet ie eerst wachten tot zijn pc is uitgerateld. Als ie dan outlook opstart en hij klikt iets te vroeg (voor die klaar is met laden) dan loopt outlook vast. Als outlook dan niet vastloopt gaat ie klooien van hier tot tokyo....
Zijn pc heeft een pentium 4 (ong 1,8GHz), 1 gb ram, dus dat zou het probleem niet moeten zijn...
Heeft iemand dezelfde problemen ooit gehad?
Oud 3-07-2007, 12:39   #2 (permalink)

GC_Vos's schermafbeelding

Standaard

Sorry, ik moet het toch echt even kwijt. WTF, waarom gebruikt hij Outlook!?!?
Oud 3-07-2007, 13:11   #3 (permalink)

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Mijn ouders PC heeft hetzelfde probleem, alleen die loopt niet vast. Maar hij doet er wel een uur over om op te starten. Als iemand een oplossing heeft, hoor ik het ook graag
SupReme is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3-07-2007, 13:55   #4 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC_Vos
In 1 woord: eigen bedrijfje...
Oud 3-07-2007, 14:20   #5 (permalink)

FuriousHamster's schermafbeelding

Standaard

Dat waren duidelijk twee woorden bart

Afin, heb je al een verse Windows-Reinstall gedaan? Dat zou het eventueel kunnen oplossen. Tevens zou je even kunnen kijken naar de programma's die worden opgestart als je Windows boot, misschien zijn dat er namelijk wat te veel.
FuriousHamster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3-07-2007, 15:01   #6 (permalink)

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC_Vos
Communicatie met een Exchange-server, synchronisatie met een PDA/smartphone, ik kan genoeg redenen verzinnen hoor Sterker nog, na 2 jaar (tevreden) gebruik te hebben gemaakt van Mozilla Thunderbird ga ik ook over op Outlook.
Oud 3-07-2007, 15:27   #7 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FuriousHamster
Dat waren duidelijk twee woorden bart

Afin, heb je al een verse Windows-Reinstall gedaan? Dat zou het eventueel kunnen oplossen. Tevens zou je even kunnen kijken naar de programma's die worden opgestart als je Windows boot, misschien zijn dat er namelijk wat te veel.
Nee, je begrijp het verkeerd. Hij heeft windows helemaal opgestart, daarna gaat ie pas outlook starten. Als ie dan te snel is gaat outlook kloten... vastlopen enzo, heel instabiel draaiend in ieder geval. En een schone windows install is niet zo makkelijk, gewoon omdat hij progjes heeft voor zijn magazijn enzo...
Oud 3-07-2007, 17:04   #8 (permalink)

Standaard

Je kunt natuurlijk ook alleen Office opnieuw installeren, niet meteen de hele pc. Ik weet niet of het zal helpen, want persoonlijk heb ik nooit dit soort problemen met Outlook gehad (en ja, ik gebruik het ook en werkt prima naar mijn zin).
Oud 3-07-2007, 18:18   #9 (permalink)

Skater's schermafbeelding

Standaard

Opnieuw installeren hoeft niet gelijk. Waar je eerst eens naar moet kijken is wat er voor programma's op de achtergrond draaien. Dit kan je doen door in taakmanager te kijken. Waar je verder naar moet kijken is hoeveel geheugen er nog beschikbaar is.

Verder is het nuttig om de computer eens te scannen op spyware en virussen. Dit kan je computer namelijk aanzienlijk vertragen en ook vastlopers tot gevolg hebben. Ben je hier toch mee bezig, ruim dan gelijk het register van de computer eens op met een programma als regcleaner.

En SupReme, wat hierboven beschreven staat kan ook voor jou heel nuttig zijn, waar jij verder ook kritisch naar dient te kijken is wat voor programma's er tegelijk met de computer worden opgestart, hier wil nogal een rotzooi tussen staan.
Skater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3-07-2007, 20:13   #10 (permalink)

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Bedankt, ik ga eens aan de slag.
SupReme is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe te verzenden in Outlook 2004 SiLaTroN Software Junkies 8 22-02-2004 20:28
Macro's in outlook Lampje Software Junkies 1 23-01-2004 13:57
outlook verzend geen mail sapphire Software Junkies 6 22-12-2003 22:06
Outlook express instellingen Energizer Software Junkies 2 24-06-2003 19:47
Outlook Express Adressen database Hermanator Software Junkies 11 4-04-2003 12:14

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.