| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 januari 2007
| Hallo mensen, Heb vandaag me PC opnieuw geinstaleerd en kom nou vast te lopen met dit probleem tijdens het laden van KO (Knight Online) als ik ingelogd ben en naar de server lijst ga krijg ik deze foutmelding: Er staat dat er teveel memory is ofzo.. Weten jullie wat hier het probleem van kan zijn? Gretz BooN |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Je moet even een memtest draaien, kijken of je geheugen wel lekker loopt. ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Waar denk je dat Windows zich bevindt? Als je de bootfloppy/CD van Memtest86 gebruikt, dan wordt er een zeer minimale Linux-kernel (ongeveer 1 MB groot) geladen. De rest van het geheugen is dan ongebruikt en dus aan te spreken door de geheugentest. Windows heeft 'iets meer' geheugen nodig om te kunnen draaien ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Free online game] Silkroad Online. | brantje | Software Junkies | 4 | 19-01-2006 16:51 |
| Akasa AK-688 Black Knight | R@mon | News & Review Junkies | 1 | 11-02-2005 20:34 |
| Jedi Knight 2 onthoudt game settings niet. | ThaBram | Software Junkies | 0 | 10-07-2003 08:41 |
| Gezocht: Knight Rider Plaatje | Froggenstein | Area 1337 | 2 | 26-06-2003 11:11 |