| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| Heb ooit eens een handige site gevonden waar je kan laten berekenen hoeveel vermogen je voeding moet leveren voor wat je allemaal wilt hebben in je systeemkast. het is een globale uitkomst. PSU Calculator Via dezelfde site kan je ook bij gebruik van waterkoeling bekijken hoe het moet stromen en welke onderdelen je nodig hebt. Flow calculator succses
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Erg handig maar niet nieuw :P Hij heeft al eens op de frontpage (nieuwsbericht) gestaan en staat tegenwoordig ook nog in de elec FAQ als ik mij niet vergis ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2007
| inderdaad heel erg handig.. maar klopt het wel helemaal? ik schijn nu 338 watt nodig te hebben als ik mijn graka en proc helemaal stress.. en ik heb maar een 350watt voeding, misschien toch maar eens over een ander nadenken :/ |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| Citaat:
Dus de rest zal ook wel wat ruimer zijn genomen qua verbruik.
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Ik zou 440W nodig hebben ipv 340W alleen maar omdat ik voor mijn mod 19 fans gebruik. Mijn 370W voeding houdt daarentegen alles.
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2006 Locatie: België : Brugge
| idd, niets nieuws onder de zon. veel van deze sites zijn echter wel niets waard. duidelijk is deze site 1 daarvan. mijn berekeningen komen bij 2 van mijn 3 pc' s ook meer watage uit dan de huidige voeding heeft.
__________________ http://www.skumfirenet.com |
| | |
| | #8 (permalink) |
| De site baseert zich op de aanbevolen hoeveelheid, niet de benodigde. Onthoud dat ook.
| | |
| | #9 (permalink) |
| Wees blij; beter te veel dan te weinig! Zoals ik al eens heb gezegd, dit is enkel een indicatie hoeveel powaaah je pc'tje slurpt.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Het zou handig zijn als de benodigde hoeveelheid ook wordt aangegeven zodat je weet of je psu wel of niet voldoende is.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Betere air flow | mvddonk | Cooling & OC Junkies | 17 | 11-08-2006 12:07 |
| Watt Calculator | Eitje | Elektronica Junkies | 3 | 9-06-2004 12:05 |
| led calculator | Thomas | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 11-02-2004 19:11 |
| [WC] Flow meter | Necormax | Cooling & OC Junkies | 2 | 30-05-2003 21:22 |