| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Hallo, Bij het Microsoft Surface topic ging het steeds meer over linux, dus dacht ik laat ik eens een topic maken over je raad het al: Linux Wat voor linux gebruik jij en op wat voor pc? Mischien heb je wel een dual-boot met windows, vertel het allemaal Ik zelf gebruik niet echt linux, de grote overstap is moeilijk omdat games e.d niet werken onder linux, bovendien ook voor school nodig ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Op mijn vaders pc draait Fedora Core 6
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2007
| op mijn toekomstige download bak ga ik of damn small linux zetten of puppy linux.. moet alleen nog eerst een nieuw moederbord hebben en wat meer hardeschijven.. heb op mijn game pc fedora core 6 en ubuntu gedraait, maar helaas kan je daar geen spellen mee spelen, dus toch maar weer windows ze zijn trouwens wel allebei ontzettend gebruiksvriendelijk: mooi spul! |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| Citaat:
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Ik heb zaterdag een P3'tje gekocht, alleen de bij behorende voeding was naar de kl0*te. Toevallig had ik vorige week een P4 voeding op een computer beurs gekocht, op het mobo zit een gewone ATX power connector en een AT geval? Deze zitten ook alle2 op de voeding(en) alleen ik heb alles goed aangesloten alleen hij geeft geen kick? Heb dus de P4 voeding gebruikt, maar de fan gaat ook niet draaien van de voeding. Hij doet het nog wel, laatst nog getest Iemand een idee? Btw, ik schrijf dit hele verhaal omdat hier ook linux op komt te draaien, server en download pc. ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Citaat:
:P
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik gebruik zelf trouwens Ubuntu in VMware als alternatieve desktop en dat bevalt op zich prima. Alleen ben ik zo gewend aan Windows XP en de beschikbaarheid van allerlei dingen, dat ik meestal toch daar in blijf hangen. Op mijn server heb ik echter al sinds 2,5 jaar FreeBSD draaien en daar wil ik nooit meer iets anders voor. Ik vind het echt een heerlijk OS en onderhuids begrijp ik het ook veel beter dan Linux. Ook ben ik bezig met FreeBSD voor gebruik in een embedded systeem. Dat werkt op zich heel aardig, alleen zijn er wat dingen die ik aan de praat moet krijgen voordat ik er iets aan heb. (geluid, mediaspeler en php)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies | |
| | |
| | #14 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
Nee ik had dat niet, dat Grub. Heb gewoon op 2 partities geinstalleerd, en werkte gewoon. Het is ook echt om er een beetje mee aan te kloten, niks serieus ermee :P | ||
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wattage gebruik | BooN | Hardware Junkies | 8 | 29-11-2007 00:39 |
| Welke plugins voor firefox gebruik jij? | brantje | Software Junkies | 15 | 14-02-2005 11:40 |
| P2P software voor Linux | Tommyboy | Software Junkies | 4 | 13-06-2004 20:36 |
| Waar gebruik jij je speciale p4 aansluiting op je atx voor? | Thoughtless | Area 1337 | 22 | 1-07-2003 21:24 |
| Hulp gevraagd bij gebruik optocoupler voor vervangen caseLED | The Undertaker | Elektronica Junkies | 6 | 6-04-2003 23:13 |