| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2007 Locatie: Bergambacht
| Heey gasten Ik wil graag mijn drives up to date houden, maar als ik mijn gegevens in vull enzo krijg wel mijn video kaart maar er staan allemaal verschillende versie's Zo ver ik weet heb ik XP pro 32bit Nederlandse versie Kunnen jullie me uitleggen welke driver ik moet hebben? En waar kan ik zien welke versie ik natuurlijk heb:P ook wel handig Leo Admin kan hier een slotje op ?!? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2006 Locatie: België : Brugge
| je hoeft helemaal niets te verwijderen, selecteer de benodigde driver, downloaden en installeren. als de driver recenter zal deze wel het werk voor u doen, indien de driver up to date is zal deze wel een foutmelding geven met deze boodschap.
__________________ http://www.skumfirenet.com |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2007 Locatie: Bergambacht
| Ik heb dat gedaan maar in de installaatie staat er dit: De software die u voor deze hardware installeert NVIDIA GeForce 7900GS voldoet niet aan de eisen van de windows logo-test, die op compatibiliteit met windows XP controleert Ik heb een nvidia XFX 7900GS XXX Kunnen jullie me helpen? Leo |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Wordt er gevraagd of je niet ondertekende drivers wilt installeren? In dat geval moet je op Toch Doorgaan klikken. De drivers zijn miss niet ondertekend door microsoft, maar als ze standaard geleverd worden bij de nieuwere kaarten is het geen punt.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Toch doorgaan klikken. Anders installeert ie echt niet de drivers. Het is gewoon dat microsoft de drivers niet officieel heeft ondertekend. Maar met de drivers is helemaal niets aan de hand. Bij bijna elke hardware krijg je die melding.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Neenee, als het goed is is er tijdens de installatie ergens een melding dat je daarop moet klikken. Gewoon omdat NVidia geen zin/geld/tijd heeft gehad om dat allemaal door microsoft te laten keuren. Maar het werkt allemaal perfect, dus maak je maar geen zorgen!
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Driver probleem | case_freak | Software Junkies | 13 | 1-10-2006 18:42 |
| Ati omega driver | case_freak | Software Junkies | 8 | 10-10-2005 17:26 |
| ATI Driver problemen | SaddY | Software Junkies | 22 | 1-06-2003 23:16 |
| IR driver zoek | squid | Software Junkies | 11 | 9-01-2003 21:43 |