| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| Hallo, ik begin met vraag 1 Ik heb een 6800 ultra AGP 256 mb overclocked 450/1230 met 2.8 ghz pentium 4 en 1024 mb. 3dmark 2003 = 12279. En die score is waanzinnig goed voor dit systeem vind ik ik draai zelfs op een 4x AGP moederbord . En zodat jullie weten dat dit systeem dus zonder problemen goed draait ![]() Mijn vraag dat spel draait goed in de benchmark maar in het spel zelf zwapt de harde schijf als een malle, hoeveel MB is aan te raden 1.5 GIG? of 2. Je hoort de harde schijf echt als een idioot ratelen alsof hij aan het rarren is op zijn MAX. Vraag 2. UT99 < Stel ik plaats een voodoo 2 kaart erbij kan ik die installleren en vervolgens UT spelen door glide modus te selecteren? Of moet ik eerst de 6800 driver handmatig uitschakelen? UT draait het lekkerst op voodoo kaarten, net als Carmageddon ![]() ![]() : daar moet je gewoon voodoo 2 voor hebben !!!! ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| In principe zou het moeten werken als je die Voodoo2 in je systeem zet. Echter moet je de brute kracht van een 6800 tov een Voodoo van 8 jaar oud niet onderschatten! Destijds draaide het natuurlijk fantastisch op die kaarten, maar ik denk dat je nu een beter resultaat krijgt als je UT met S3TC (hoge resolutie textures, werd meegeleverd bij UT Game of the year) textures draait. Hiervoor heb je deze aangepaste driver voor UT nodig. Ik draai dit zelf ook en het ziet er dan een stuk beter uit dan met de standaard textures! Afgezien daarvan zou het natuurlijk wel heel grappig zijn om een Voodoo2 in zo'n modern systeem te bouwen! Misschien kan ik mijn 2 oude kaartjes nog wel kwijt, heb ik 2 keer SLI in m'n systeem ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| VOODOO 2 Driver gezocht | Don Zalmrol | Software Junkies | 11 | 8-12-2005 19:50 |
| dremel vragen+ modding project vragen | stonestrong | Casemod Junkies | 36 | 2-07-2005 13:54 |
| Unreal Tournament Logo | koenus | Casemod Junkies | 4 | 24-02-2005 18:14 |
| Unreal Tournament 2004 Demo | Tress | Software Junkies | 96 | 20-02-2004 19:19 |
| Vreemde bug unreal 2, the awakening | Mr.Stallone | Software Junkies | 11 | 30-06-2003 23:13 |