Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 28-05-2007, 11:05   #16 (permalink)

brinkdinges's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mr.stijntje
Dat hoort geen donder uit te maken. Ze staan namelijk gewoon parralel, en de weerstand van de kabel zelf kun je verwaarlozen.
Ik heb toch echt altijd geleerd dat de positie wel degelijk uit maakt. Soms staat het op de kabels, vandaar dat ik ook niet meer uit mn hoofd weet welke positie juist is. Maar met wat gegoogle moet je daar wel uit kunnen komen.

Elk HD-bedrijf heeft tegenwoordig wel een tooltje voor op floppy of bootable cd waarmee je de HD kunt onderzoeken en bad sectors enzo kunt repareren. Heb ik laatst ook gedaan bij een Seagate HD. Iets van 7 bad sectors gevonden, en windows startte eindelijk weer normaal door.
Oud 28-05-2007, 11:20   #17 (permalink)

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Hebbes, het is gefixed

Ik heb Hirens Boot Disk gebruikt, van mijn laatste 20gb een partitie gemaakt, daar XP Pro erop gegooid, en die geboot. Toen met Systeem herstel de andere partitie hersteld. Voor de zekerheid die andere XP er toch maar op laten staan, voor het geval er weer iets gebeurd :P

Bedankt voor jullie hulp!
SupReme is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-05-2007, 14:33   #18 (permalink)

Standaard

no problem, draai voor de zekerheid van hirens boot cd "HDD regenerator" bij HDD tools. Als je bad sectors hebt wordt dat hiermee gelijk opgelost (als die neit te zwaar beschadigd zijn) mocht je bad sectors hebben, koop een nieuwe schijf want dan is ie al onbetrouwbaar.
grimmeld is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opstart probleem Biokipje Hardware Junkies 2 15-11-2007 20:21
Opstart probleem E-TECH Hardware Junkies 4 21-03-2007 22:09
Opstart probleem Yeorz Hardware Junkies 14 16-03-2005 21:41
Opstart probleem Daniƫl Software Junkies 2 1-07-2003 15:49
Opstart Probleem.. R-core Hardware Junkies 13 17-03-2003 20:41

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.