| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006
| Heyhey, ik zit hier nu op me stage beetje klanten te helpen, komt er eentje met een Toshiba Externe HDD. Modelletje PX1266e-1G25 met maar liefst 250 GB aan ruimte. Met als volgt het probleem: Als je de HDD aan vista hangt komt keurig het inlogvenster tevoorschijn die vraagt om het wachtwoord en met dat je dit invult geeft ie aan dat het wachtwoord niet klopt. Kan geen capslock gevalleke zijn want t zijn alleen maar cijfers :P. Maargoed, het rare hieraan is: in windows XP werkt ie perfect. Heeft iemand misschien nog ideën of ervaring op dit gebied? Alvast heel erg bedankt ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Dan moet je eens proberen de compatibileit van het progje op WinXP te draaien. Staat ergens bij compatibiliteitsmodus ofzo...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 april 2007
| Ik heb diezelfde harde schijf Maar onder vista zegt hij bij mij ook dat het pw verkeerd is. Onder xp werkt het verder allemaal perfect. Heb geen id waar het aan kan liggen (niet echt gezocht, was beetje lui in die tijd ), toen maar weer lekker teruggegaan naar xp MVG, Cola101 edit: Het programma (tenminste waarmee je het wachtwoord schermpje oproept) kan je wel benaderen namelijk: Je moet dan naar de cd-schijf gaan die ge-emuleerd word (heet password) en dan open je het bestandje ONSPCLCK.exe Maar het bestandje waar hij het over heeft als je inlogt in vista valt idd niet terug te vinden op de hdd |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| probleme met externe HD | reality | Hardware Junkies | 13 | 24-09-2006 03:03 |
| Externe volumeregeling | Skater | Elektronica Junkies | 10 | 6-07-2006 18:58 |
| Externe h2o | Juggernaught | Cooling & OC Junkies | 7 | 22-12-2005 16:04 |
| Externe Harddisk | Trucker | Hardware Junkies | 5 | 20-09-2005 17:48 |