| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Heya, Ik heb weer even 1 van die Windows momenten Ik heb vandaag een game gedownload, die ik in mijn kinderjaren heb gespeeld, mischien kennen sommigen mensen het: Commander Keen Nu draait hij op mijn Windows XP Pro draaiende PC helemaal perfect, geen problemen. Nu is mijn vader ook helemaal gek van Commander Keen, en hij wilt het graag op zijn PC. Die draait op XP Home. Maaaaar... Dat doet ie dus niet. Als ik de .exe aanklik zegt Windows dat het geen Windows of MS-Dos compatible bestand is. Wat kan ik doen? Je zou mijn vader er een erg groot plezier mee doen ![]() Alvast bedankt, SupReme |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juni 2006 Locatie: Drachten
| Moet je de manier van opstarten veranderen dacht ik. Als je naar de main EXE gaat die je openend rechtermuis knop, eigenschappen, en dan kopje Compatibiliteit moet aanvinken: Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren. Kan je een dropdown menuutje gebruiken en Windows 95 ofzo selecteren ![]()
__________________ AMD X2 4800+ @ 2.6GHz || 2GB OCZ @ 2-3-3-5 || A8N-SLI Premium || eVGA 8800 GTS 640MB SuperClocked | Core @ 675 Mhz | RAM @ 1900 Mhz || Soundblaster X-Fi Fatal1ty Pro Series || 2,7 TiB HDD || Hiper HPU-4B580 || Coolermaster Stacker 832 || |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ik post even een screen van de foutmelding: http://img220.imageshack.us/img220/2213/naamloosvh7.png @Mairel: Compatibiliteits modus werkte ook niet ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006
| no problem. En voor andere mensen: wil je dossen in XP gebruik van zo vaak mogelijk dosbox, heb je in ieder geval zo weinig mogelijk problemen. Dit ligt trouwens niet aan home maar aan xp in dit geval, alleen had de xp pro bij jou denk ik dan iets geinstalleerd staan(een library in je system32 ofzow van een ander programma, kan van alles zijn) van in het verleden waardoor die daar wel goed oppakkte. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sata hd word niet herkend! | modder.exe | Hardware Junkies | 2 | 29-03-2007 23:40 |
| PSD bestand | Pawiro | Software Junkies | 1 | 19-08-2006 01:52 |
| AMD Sempron word niet goed herkend in Windows | The_Thing666 | Hardware Junkies | 2 | 6-01-2005 22:53 |
| windows herkend de schijf niet | burak | Hardware Junkies | 4 | 5-12-2004 22:21 |
| bestand dat niet wil openen | Trucker | Software Junkies | 1 | 23-09-2004 19:42 |