| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Halo, Ik heb van mijn zus (die ze weer van haar werk heeft) twee Apple Studio Display's gekregen van 21" (CRT). Deze heb ik aangesloten, en ze werken prima. Het probleem is alleen dat het beeld niet over de volledige oppervlakte verspreid word. Er zitten zwarte randen langs het beeld. Deze kon ik eerder aanpassen door de instellingen van het scherm zelf te veranderen. Het probleem is nu dat je voor deze beeldschermen eerst de software geinstalleerd moet hebben wil je dit aan kunnen passen. Nou heb ik gezocht op internet, en ik kan de drivers niet vinden. Kan een van jullie mij verder helpen? Groeten, Gerben
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Mischien is dit iets: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=58278 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Apple en casemodding | R@mon | News & Review Junkies | 13 | 19-08-2004 10:17 |
| BPM studio | Thomas | Software Junkies | 6 | 23-08-2003 22:19 |
| Hitachi LCD display 4,7" info gevraagd | Tanglung | Elektronica Junkies | 3 | 6-03-2003 22:24 |