| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007
| Ehm.. Ik heb eergisteren een nieuwe spel gehaald (Rainbow Lasvegas) En nadat ik het geinstalleerd heb , krijg ik het bericht dat ik niet voldoe aan de eisen van de spel , het zegt ( recommended 3.0 Ghz ) en ik heb op dit moment 1,81 Ghz . Ik heb de pc net nieuw gehaald maar dus ik heb eigenlijk niet echt een game pc gehaald.. weet iemand misschien hoe ik de 'Kloksnelheid (Ghz) kan versnellen en wat tips geven? als iemand iets anders moet weten zoals de video kaart geef ik dan wel ik hoop dat iemand me kan helpen a.u.b. |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007
| Uhm Systeem: Microsoft Windows XP Home edition Versi 2002 Service Pack 2 Ten eerste is het een Packard Bell -.- AMD Sempron(tm) Processor 3200+ Kloksnelheid : 1.81 Ghz, 960mb Extensie van fysiek adres bla bla ik heb een Videokaart van nvidia maar ik ben nu bezig met wat voor soort |
| |