| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #61 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Zoek even uit welke geluidschip er gebruikt is (grote kans dat het een Realtek is) en download de drivers bij de fabrikant van die chip.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #62 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006
| al nagezocht: Via geintegreerde audio controller. Kan geen betere driver van vinden dan die ik nu heb. En dat het probleem niet van vista af komt maakt niks uit want dit is toch een ervaring met vista en microsoft gaat dus echt geen drivers maken voor hardware anders dan plug & play dingen :P |
| | |
| | #64 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
Dat werkt eigenlijk altijd wel ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #65 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Voor degene die atitool niet aan de praat hebben gekregen ik heb dat wel zonder problemen geinstaleerd, versie 0.26Edit: laat maar het werkt voor geen meter na 18 seconde loopt vista vast....leuk geprobeert :/ :P Wat is een goed alternatief?
__________________ C2D E6300|Abit IB9|3gb OCZ Reaper hpc editie|XFX 9800gt VF-900|X-FI Extreme Audio pci-E|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 |
| | |
| | #66 (permalink) | |
| Citaat:
En mijns inziens is het niet de taak van Microsoft maar van de hardwarefabrikant om die driver te schrijven. Het is hun hardware, zij weten hoe het werkt, dus kunnen zij er een driver voor schrijven.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Na aardig wantrouwend te zijn over Vista ben ik toch maar overgestapt. Via slim.nl heb ik realtief goedkoop Vista ultimate gekocht. Het upgraden vanaf Windows XP verliep soepel en nadat de instalatie klaar was heb ik een aantal keren wow geroepen, Vista ziet er grafisch stukken beter uit als XP. Voor het grafische geweld zijn wel wat meer resources nodig maar ik heb niet gemerkt dat het langzamer is als xp bij normaal gebruik (surfen, video kijken, muziek luisteren en gamen). Jammer genoeg had ik nog wel wat problemen met drivers, voor mijn geluidskaat een terratec ewx 24/96 waren alleen beta drivers te krijgen die ik eerst niet goed geinstaleerd kreeg (heb onder andere een bsod gehad en soms pas weer geluid na een reboot). Pro's -Grafisch beter als XP. -Volume per applicatie regelbaar. -Booten vanaf een S-ATA raid array werkt perfect (had ik problemen mee in XP) -Veel drivers worden tijdens de installatie automatisch geinstalleerd. -Beveiliging is imho beter, er word duidelijk gevraagd of bepaalde dingen uitgevoerd mogen worden. Con's - Drivers werken nog niet allemaal goed. - SLI werkt nog niet goed. |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Wat is het probleem met SLI dan? Ik heb sinds kort mijn tweede videokaart er ook weer in en bij mij lijkt het probleemloos te werken.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #71 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 april 2007 Locatie: Limburg, België
| hallo, Ik heb een vraagje en ik weet niet waar ik ze moet stellen... Als ik Vista heb, en ik wil Xp installeren (wat lukt) kan ik dan nadien terug vista verkrijgen via een systeemherstel ? het is misschien een dom vraagje maar ik wil iemand verderhelpen en weet het antwoord zelf niet echt. Alvast bedankt ![]() |
| | |
| | #72 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Nope, gaat niet. Een nieuw OS is helaas niet zo simpel dat het met een 'systeemherstelletje' teruggezet kan worden. 1 - Alle benodigde bestanden zijn weg 2 - Bij de installatie van een nieuw OS wordt geen herstelpunt aangemaakt.
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D |
| | |
| | #73 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Een herstelpunt is OS afhankelijk. Zodra je er een anders OS opzet wordt idd (zoals mr.stijntje al aangeeft) de vorige OS verwijderd, of in ieder geval de opstartbestanden.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #75 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows VIsta en ATI | PsychoBram | Software Junkies | 5 | 15-11-2007 00:49 |
| Windows Vista Sidebar Metertje | PsychoBram | Software Junkies | 13 | 7-10-2007 13:10 |
| Mappen aanmaken in Windows Vista | Buffalo | Software Junkies | 8 | 16-09-2007 10:29 |
| Windows Vista Beta | Djeet'n | Software Junkies | 38 | 29-10-2006 22:24 |
| Windows Vista, ben je er klaar voor? | brinkdinges | News & Review Junkies | 19 | 27-05-2006 13:54 |