| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 januari 2007
| Ik ben zojuist weer terug gestapt naar Windows XP omdat vista compleet zuigt. + ziet der beter uit dan xp +zelfs mn moeder kon der mee overweg - vraagt veelsteveel van je computer -na instalatie en updates is bijna je harde schijf vol -een nieuwe 7600 GT word zelfs niet ondersteund door vista terwijl er VISTA essential op de doos stond en dan met kleine letters 2000/XP-overklock progamma's werken niet meer en ga zo maar door!!! ![]()
__________________ AMD athlon 3500+ @ 2.58ghz seagate baracude 200 gig xfx 7300 gs 4 gb dane elec |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| @ LaZeR Welke programma's werkte niet dan? Vind altijd maar makelijk gezegt.. Noem even wat voorbeelden heb zelf nog nergens last van... @MSIMOD Heb pas voor iemand een systeem gebouwd met een 7600GT Deze werd prima herkend... Overclock programma voor vga = Atitool @ GBCHEATER Welke beveiliging Heb het ook uit gezet vond het behoorlijk vervelend :
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 juli 2006
| programma's niet willen werken: Antivir (komt schijnt in april voor vista) Overclocking programma's voor men 8800 werken totaal niet, allemaal geprobeerd. Sommige games,,, Drivers van bleutooth werken 0% en laten Vista vastlopen Verder in een game neemt vista hier 60% van zijn eigen in.. dat bedoelt dus 1.2 gig ongeveer,, alles loopt in een game op 95% geheugen wat veel is.... nu gebruik ik NOD32 want die werkt wel een geluk. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2007 Locatie: Axel / zeeland
| windows vista home premium voordelen: aero mooie look nadelen: ik had norton 2006 met xp er al op toen ik overswitchte naar vista pakte hij het niet mee.. hij bleef maar zeiken over stuur programma's die niet juist waren en er was geen mogelijkheid het te verweideren(zelfs niet handmatig want ik had "de rechten" niet.. :/ ) en toen kwam het licht.. de site van norton bood mij een removal programma!! alles was weer goed .geen een overclock prog werkt soms zegt hij dat het niet kan terwijl als je op doorgaan klikt hij het nog 100% doet.. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Zie dat er aantal mensen zeggen dat geen overclock tool werkt Probeer atitool is JA is ook voor nvidia ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 juli 2006
| Citaat:
| |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2007
| Ati tool werkt bij mij ook perfect zonder problemen. Maar mijn printer krijg ik maar niet aan de praat. Ook met bf2 had ik wat problemen maar deze zijn nu opgelost . Nu probeer ik nog mijn game pc te laten herkennen door deze pc waar vista opdraait maar dit werkt niet echt mijn game pc met windows xp pro herkent wel deze pc maar omgekeerd niet zal dit ook wel aan de praat krijgen wat er zal waarschijnlijk wat verkeerd ingesteld zijn ofzo ![]()
__________________ mijn CIP! |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2006 Locatie: België : Brugge
| in mijn ogen is Vista niets beter dan XP, het enigste verschil is de werkomgeving wat gewoon meer werkkracht van je pc vraagt en eigenlijk niet nuttig is (ik werk bijvoorbeeld nog in XP klassiek om betere prestaties te forceren) een ander verschil is het beveiligingsprobleem waar Windows mee te kampen had. Dit hebben ze serieus aangepakt met de laatste versie, nl Vista maar ze gaan er toch wel te ver in naar mijn idee, zo heb ik een paar keer gehad dat ik enkel een programma kon installeren vanuit het adminaccount omdat de uitvoeren als administrator optie niet aanwezig was. en dan moet je nog foefelen om het adminstrator account beschikbaar te maken, ... Idd heb je regelmatig problemen met nog niet aangepaste software en drivers maar dat is gewoon omdat het besturingssysteem nog maar pas op de markt is gekomen. Later zal dit zeker opgelost worden, als het nu al niet opgelost is... Echt, vista is soms echt niet zo gebruiksvriendelijk als XP omdat de beveiliging te erg is... de toekomst zal moeten uitwijzen of die beveiliging ook wel veilig is ![]()
__________________ http://www.skumfirenet.com |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| De enige reden waarom ik Vista zou nemen is DX10.
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Dat is dan ook echt de enige reden. Mijn X1950pro ondersteunt toch geen DX10, dus Vista mag mooi opzouten van mij. Ik vind die look ook al zo irri wannabe OSX.
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #28 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | ||
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Daar ben ik ook nog niet achter... Vind 32 bit super draaien hoor!! Alleen geeft AtiTool bij mij aan dat ik een monitor functie aan moet zetten om te kunnen OC'en... Ben al zeker 2 dagen op zoek naar die functie Verder vind ik vista een goeie vooruitgang, ondanks het teveel aan werkgeheugen dat ie opslurpt draait alles nog perfect...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows VIsta en ATI | PsychoBram | Software Junkies | 5 | 15-11-2007 00:49 |
| Windows Vista Sidebar Metertje | PsychoBram | Software Junkies | 13 | 7-10-2007 13:10 |
| Mappen aanmaken in Windows Vista | Buffalo | Software Junkies | 8 | 16-09-2007 10:29 |
| Windows Vista Beta | Djeet'n | Software Junkies | 38 | 29-10-2006 22:24 |
| Windows Vista, ben je er klaar voor? | brinkdinges | News & Review Junkies | 19 | 27-05-2006 13:54 |