| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Mensen met PHP skills in de huis toevallig ? Ik ben bezig met een stukje code wat mij -en de andere CaseJunkies crewleden- wat werk kan besparen. Het gaat erom om bepaalde brokjes informatie uit een online staand PHP bestand te halen. De indeling van die bestanden is altijd min of meer gelijk, en de gegevens die ik nodig heb staan altijd in een tabelcel met een bepaald attribuut. Nou wil ik dus dat mijn PHP-scriptje die andere pagina inlaadt, de gewenste informatie opsnort, en in een variabele gooit. Databaseaccess zou handiger zijn, maar dit moet op deze manier ook vast wel lukken, alleen de vraag is: hoe... Iemand een idee ?
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2007
| dus als ik het goed begrijp wil je dus ze maar als je een tabel hebt. Het uit bijvoorbeeld een cel halen om vervolgens in te laden in je pagina? klinkt nogal vreemd als je niet weet waarvoor je het precies nodig hebt. Misschien meer info |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Ik heb van een bepaalde site alleen het nummer van een artikel (geschreven stuk :P). Als ik dan het nummer invoer in een HTML-form moet uit de pagina met dat artikelnummer de titel van de pagina gehaald worden, alleen zit die niet in de <title> verwerkt, maar alleen in de <body> ergens verstopt, wel op een vaste plek. Het formulier genereert vervolgens een link in de volgende stijl: Code: [url=http://site.nl/artikel.php?artikelnummer=xxx]Titel van het artikel + bepaalde toevoeging[/url] )
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [IE BUG] Pagina 404 | Raven | Software Junkies | 15 | 17-10-2003 22:35 |
| Link onder aan de pagina? | Ice T | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 14-10-2003 18:08 |