| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Gent
| Dag allemaal, Ik heb eens gehoord dat je de Windows XP setup kan versnellen. Nu vind ik dat persoonlijk handig want ik moet op mijn werk redelijk veel pc herinstalleren, installeren. Ik heb al zitten googlen maar nog niks relevant gevonden :/ . Dan vind ik eindelijk iets en dan is de link dood . Weet iemand waar ik dit kan vinden?PS: ik heb ook al zitten zoeken op de windows site en vindt er niks terug Bvd!
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Kijk eens op http://www.nliteos.com/ , Daar kan je een unattended Windows installatie maken. Dit zal het toch al versnellen. Daarnaast kan je met Ghost een image maken wanneer je helemaal klaar bent met installeren. Dan kan je de volgende keer deze image terugzetten in een minuut of 10..
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Thx ! Heb de guide al afhaald en samengevoegd, nu nog het programma leren en ik kan wat tijd winnen ( of rekken :P ) Eens zien wat nLite allemaal kan!
| |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Heb het eens getest en het werkt goed :P Nu heb ik nog 1 vraagje ( dat er een klein beetje bijpast) Bestaat er ook geen soort cd of diskette waarmee je hardware kan testen of het nog goed is of brak? Zoals je kan doen met Sisandra en nog andere programma's ( ik zou ze misschien kunnen zetten op een cd met BartPE, maar ik zoek meer iets apart. Dat makkelijk & snel werkt. Iemand een idee? ( als ik geen reply krijg is het niet erg, gewoon een stab in the dark vraagje )
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zal een aparte partitie mijn OS versnellen? | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 15 | 19-09-2007 17:48 |
| Windows setup om zeep. | DoubleJ | Software Junkies | 5 | 16-08-2006 16:37 |
| [wc-setup vraag] zelf wc-setup samenstellen | Tony Montana | Cooling & OC Junkies | 5 | 3-04-2004 19:40 |
| [OS] Linux en Windows XP Home Edition | Code-X | Software Junkies | 24 | 10-02-2004 19:04 |
| PC op home theatre | Mantlet | Hardware Junkies | 4 | 28-06-2003 23:37 |