| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Hallo, Ik heb vandaag osX geinstalleerd op mijn pc, en alles doet het behalve het schermpje op mijn Logitech G15. Helaas zijn hier geen drivers voor te vinden (ik heb ze nog niet gevonden), en ik denk dat ik het lcdtje apart moet aansturen. Nu geeft hij alleen het logo weer van Logitech, met in koeie letters er naast Logitech. Degene die dit toetsenbord bezitten zullen wel weten wat ik bedoel. Dus mijn vraag is, bestaat er software voor osX zoals lcdSmartie, PowerLCD etc. Of weet iemand een omweg op het schermpje aan de praat te krijgen? Gerben. :edit: Is het bij zo een lcd schermpje mogelijk dat het logo ed er in brand? Dus wanneer hij constant hetzelfde laat zien, dat dit beeld er in brand.. Of dat er iets anders mee gebeurt uiteraard.
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| Opmerkelijke situatie! Voor zover ik weet bestaan er geen LCD apps voor OSX (kan het helemaal mis hebben) en als er wel een app bestaat moet ie een 'driver' hebben voor de G15 LCD, en die kans is eigenlijk heel klein. Je zou eens kunnen polsen op http://www.g15forums.com/forum/ |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| *kick* Kan een lcdtje nou wel of niet inbranden? (bij lang hetzelfde beeld te geven) Heb ondertussen gemailt naar Logitech, ze geven geen ondersteuning voor het toetsenbord icm met osX ![]()
__________________ Heul nie! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Carnaval onder de Casejunkies | Buffalo | Area 1337 | 26 | 17-02-2007 19:44 |
| wat versta je onder casemodden? | creeper89 | Area 1337 | 12 | 16-04-2006 18:25 |
| Memory check onder DOS | DJD xtreem | Software Junkies | 2 | 2-01-2004 11:40 |
| Link onder aan de pagina? | Ice T | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 14-10-2003 18:08 |
| Serious Sammers onder de CJ-ers? | the widow maker | Area 1337 | 6 | 8-06-2003 22:04 |