| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| Ik heb een heel kort en simpel scriptje gemaakt, maar hij werkt niet, er wordt ook geen error weergegeven :/ De bedoeling van het scriptje is om rows in een database te kunnen weergeven. Als "visibility" in de row=0 wordt het niet weergegeven, bij 1 wel. DIt scriptje moet de webmaster de mogelijkheid geven om van een 0 een 1 te maken door de functie UPDATE van SQL. De pagina die ervoorgaat is een met de lijst van members en overal 2 radio buttons ernaast die de waarde 0 of 1 hebben en die die linken met de variabele $row[member_ID] . $_POST['$row[member_ID]'] Haalt die waarde door middel van een Form op. Lijkt me tamelijk simpel, maar werken doet het niet... :/ http://www.darkarmyofthehorde.com/help.JPG
__________________ 13000feet, 50sec free fall... GERONIMOOOO |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| Code: if($_POST('$row[member_ID]') == 1) Code: if($_POST[$row['member_ID']] == 1)
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| Heb het gevonden. Mocht het iemand interesseren: 3 fouten eigelijk eerste heeft GBCheater al gezegd "members" is niet hetzelfde als "member" ! ![]() en ten tweede heb ik een spatie moeten toevoegen, anders plakte de code aan elkaar Code: echo $row['members_ID']; echo " "; echo "value='1'>OK";
__________________ 13000feet, 50sec free fall... GERONIMOOOO |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| LCD werkt niet..? | annuh | Elektronica Junkies | 16 | 24-06-2007 01:41 |
| Registratie werkt niet? | HardcoreRaver | CaseJunkies Support en Feedback | 7 | 26-04-2005 20:09 |
| PC werkt niet meer. | SiLaTroN | Hardware Junkies | 17 | 24-12-2004 02:29 |
| Samsung DVD-speler werkt niet/ bestaat niet :S | Dj Tw@n | Hardware Junkies | 7 | 7-09-2003 14:46 |
| Photoshop error over gamma 1.5 - geen wit meer | SilentSniper | Software Junkies | 2 | 1-08-2003 22:11 |