| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 november 2005
| Ik kwam in het topic van Korahdill (hopelijk goed gespeld) een lcd tegen met een spectrum functie. Op google opgezocht, schermpje aangesloten, lcd smartie geinstalleerd en daarna de Winampplugin. (degene met de spectrum functie) Maar als ik dan een nr. afspeel in Winamp dan zie ik wel de balkjes op en neer gaan op mijn schermpje. Maar het gaat steeds weer weg omdat de titel van het nr er doorheen komt. Terwijl ik nergens heb ingevuld dat dat ook moet. Snap er niets van enigste wat ik in lcd smartie heb ingevoerd is: $dll(winamp,1,2x16,0 $dll(winamp,2,0,0) En screen 2 t/m 20 zijn disabled. En don't scroll staat ook aan in beide regels. Refresh interval staat op 75 en Scroll interval op 290. Het lcd is met een HD44780 controller.
__________________ Nvm |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| LCD-smartie neemt USB to parport niet aan | roel vh | Elektronica Junkies | 6 | 17-03-2007 22:13 |
| Smartie LCD | zeeba | Software Junkies | 4 | 8-02-2004 13:57 |
| [LCD]Smartie 5.2 & MBM5.1 | FonS | Software Junkies | 0 | 14-01-2004 15:25 |
| LCD smartie problemen allerlei | Freakazoid | Software Junkies | 13 | 30-07-2003 12:57 |
| wie weet waar ik smartie kan downloaden? | -PartyBoy- | Elektronica Junkies | 5 | 18-03-2003 22:03 |