| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2003 Locatie: Turnhout België
| Hoi, Ik zit weer met een prob. Ik heb nu een domeinnaam en webhosting aangevraagd en gekregen op een server. Nu is het probleem dat ik de instellingen die nodig zijn om formulieren door te sturen niet kan vinden. Ik bedoel daarmee het volgende: Als je op een html pagina een formulier plaatst kan je die instellen dat de gegevens eerst naar een CGI script op de server stuurt, die dan vervolgens de gegevens naar een email adres verder stuurt. het formulier moet normaal naar volgende gestuurd worden. ( http://www.naamsite.be/cgi-bin/formd.cgi ) Op de server staat duidelijk dat CGI/BIN ondersteund wordt, maar ik heb daarvan geen instellingen gekregen. Ik heb enkel mijn logging voor de upload, en mijn instellingen voor smtp en pop voor email. De mensen die me dit verkocht hebben kennen er blijkbaar zelf niet veel van en zeggen dat ik zelf zo een script moet schrijven. >/ op de site van de server zelf is er niks van te vinden. www.vrc.be Wie kan me helpen??? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Je hebt dus een form-mail cgi bestand nodig, dat halen we mooi even van internet, dat moet je dan installeren in de cgi-bin directory, en dan vanaf een html pagina ernaar "verwijzen" met een <form> Dit zou het moeten zijn http://www.scriptarchive.com/formmail.html |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2003 Locatie: Turnhout België
| Ik heb ondertussen al verschillende script gevonden, maar de eerste regel die men moet veranderen is die naar de perl server ( #usr/bin/perl ) ik weet niet wat daar moet komen. Krijg ik net een mail van die server dat het opgelost is en dat er een map cgi-bin is geplaatst in "mijn" website dir , ga ik kijken > het is gewoon een lege map. er staat geen cgi.script in. ik heb al verschillende sites gebouwd op verschillende servers maar dit is de eerste waar ik zelf voor mijn server side script moet zorgen. Dat beloofd voor als ik op dezelfde server met sql navigatie ga beginnen. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| als je php-hosting hep kan je ook met php je forms processen, moet wel php kunne
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Server] PHP/HTML Server opzetten | Raven | Software Junkies | 16 | 24-08-2005 16:36 |
| FTP server?? Hoe? | sero | Software Junkies | 12 | 13-04-2005 15:45 |
| [CIP] T13 Server MOD | Terminal13 | Casemod Project Logs | 29 | 23-09-2004 23:38 |
| Krijg ftp server niet aan de gang. | black magic | Software Junkies | 2 | 23-06-2004 11:20 |
| [Tunderbird 0.3 ] pop server wil niet aanmelden | Masterslave | Software Junkies | 5 | 19-11-2003 18:32 |