| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 november 2006
| Hallo junkies, ik heb een probleem met mijn internet, op de computer die ik heb gekregen staat nog geen lan icoontje bij ''netwerk verbindingen'' als ik dan klik op nieuwe verbinding en de wizard goed afmaak zegt de wizard ''voltooid'' echter komt er geen pictogram tevoorschijn van de verbinding. er zit windows XP op. Als ik bij systeembeheer kijk zie ik ook geen hardware voor internet. er zit wel een netwerk aansluiting op het moederbord, kabel zit er in en de lampjes branden. ik wil verbinding maken met behulp van een router, ook daar op branden alle lichtjes, kan iemand mij helpen. het betreft een oude IBM 300GL? computer. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juni 2006 Locatie: Drachten
| Zoek even naar de Drivers voor het kaartje. Ga eens naar-> Configuratiescherm -> Systeem, het kopje: Hardware en klik dan op de Knop Apparaatbeheer. Je krijgt nu een lijstje met alle Hardware in je PC. Als het goed is is er nog hardware zonder driver dus staat er als het goed is een soort van ! bij. Misschien zat er nog een CD bij de PC waar de drivers op stonden? Wat ook helpt is in Apparaat Beheer even rechtermuisknop op het betreffende apparaat te klikken en op Installeer oid. te klikken. Misschien kan je de Drivers downloaden van www.windowsupdate.com (mits je versie van XP legaal is) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 oktober 2006
| Vind hij de Netwerk aansluiting wel of staat hij er niet bij? Anders misschien toch de driver installeren als je dat al niet hebt gedaan. Normaal zou hij zonder drivers ook horen te werken, ik heb vaak genoeg een netwerk kaartje geinstalleerd en hij herkende hem altijd gelijk. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Internet probleem | ankh | Software Junkies | 5 | 22-03-2007 19:25 |
| Draadloos internet Probleem | Aeromaxx | Hardware Junkies | 11 | 22-02-2007 18:40 |
| Internet | goofy | Software Junkies | 9 | 7-01-2007 13:32 |
| Internet en sound probleem... | Mr. Neo | Hardware Junkies | 6 | 28-09-2003 23:15 |
| MS Internet Keyboard probleem | Hardware Junkies | 7 | 7-02-2003 20:32 | |