Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 25-01-2007, 21:14   #1 (permalink)

Standaard Internet Probleem

Hallo junkies,

ik heb een probleem met mijn internet, op de computer die ik heb gekregen staat nog geen lan icoontje bij ''netwerk verbindingen'' als ik dan klik op nieuwe verbinding en de wizard goed afmaak zegt de wizard ''voltooid'' echter komt er geen pictogram tevoorschijn van de verbinding. er zit windows XP op.

Als ik bij systeembeheer kijk zie ik ook geen hardware voor internet.
er zit wel een netwerk aansluiting op het moederbord, kabel zit er in en de lampjes branden.
ik wil verbinding maken met behulp van een router, ook daar op branden alle lichtjes, kan iemand mij helpen. het betreft een oude IBM 300GL? computer.
Aeromaxx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2007, 21:19   #2 (permalink)

Standaard

Zoek even naar de Drivers voor het kaartje. Ga eens naar-> Configuratiescherm -> Systeem, het kopje: Hardware en klik dan op de Knop Apparaatbeheer. Je krijgt nu een lijstje met alle Hardware in je PC. Als het goed is is er nog hardware zonder driver dus staat er als het goed is een soort van ! bij. Misschien zat er nog een CD bij de PC waar de drivers op stonden? Wat ook helpt is in Apparaat Beheer even rechtermuisknop op het betreffende apparaat te klikken en op Installeer oid. te klikken. Misschien kan je de Drivers downloaden van www.windowsupdate.com (mits je versie van XP legaal is)
Mairel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2007, 21:27   #3 (permalink)

Standaard

er staat geen vraagteken en vind geen onaangesloten hardware, windows update kan ik niet doen, want internet doet het niet.

btw de aansluiting zit op het moederbord
Aeromaxx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2007, 21:38   #4 (permalink)

Standaard

Vind hij de Netwerk aansluiting wel of staat hij er niet bij? Anders misschien toch de driver installeren als je dat al niet hebt gedaan. Normaal zou hij zonder drivers ook horen te werken, ik heb vaak genoeg een netwerk kaartje geinstalleerd en hij herkende hem altijd gelijk.
Robbin is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet probleem ankh Software Junkies 5 22-03-2007 19:25
Draadloos internet Probleem Aeromaxx Hardware Junkies 11 22-02-2007 18:40
Internet goofy Software Junkies 9 7-01-2007 13:32
Internet en sound probleem... Mr. Neo Hardware Junkies 6 28-09-2003 23:15
MS Internet Keyboard probleem Hardware Junkies 7 7-02-2003 20:32

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.