| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2006 Locatie: Hedel
| hoi ik ben nieuw op jullie forum en ik moet zeggen dat ik het erg mooi vind. maar nu ter zake, een tijdje geleden sloot ik m'n laptop af en in het afsluitscherm verscheen opeens een bericht waar bovenaan dit stond: svc host. toepassingsfout wat er nog meer in het bericht stond, kon ik niet lezen omdat m'n laptop toen klaar was met afsluiten. ik heb werkelijk geen idee wat dit bericht precies betekent, en dus dacht ik, laat ik het maar aan de experts op dit gebied vragen owja voor ik het vergeet, ik krijg dat berichtje niet iedere keer te zien als ik afsluit. dus als jullie weten wat dit betekent en wat er aan kan doen, dan zou ik dat graag van jullie te horen krijgen. alvast bedankt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2006
| http://www.google.be/search?hl=nl&q=...G=Zoeken&meta= Kan eigenlijk geen kwaad, als je het echt weg wil staan er wel een aantal nuttige dingen in de google.
__________________ 1: 3.5" Portable Aluminium Hard Disk External Case. 2: Wat van grootte had je ingedachten, en moet dat een Sata/IDE HD zijn? 1: Ik zoek een harde schijf van ongeveer 153x105x27mm. Van de Sata/IDE weet ik niet omdat het er niet bij staat |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Oke heeel erg bedankt voor je antwoord maar als ik het dus goed begrijp, als ik de aanwijzingen van de site ( onderstaande link) opvolg dan wordt de foutmelding toch alleen maar uitgeschakeld terwijl er dus nog wel een fout is. of begrijp ik het nu verkeerd ? En een aantal andere vragen site's zeggen dat het een virus zou kunnen zijn, maar bij de mensen die daar reageren zijn: de computers traag, hebben geen antivirus en verschijnt de melding iedere keer met opstarten. Maar bij mij verschijnt die melding maar zo nu en dan met afsluiten, m'n laptop is nog steeds snel en 'k heb mcafee antivirus met de nieuwste update's. dus is het iets klein wat ik gewoon kan negeren zoals Wolgarnaal zegt, of moet ik me serieus zorgen gaan maken ?? http://www.vragenforum.nl/viewtopic....f24b785d33e22c |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| Misschien word er een melding gemaakt in het logboek. Je kan eventueel kijken na een reboot wat er fout is gegaan. Logboeken kan je vinden onder het kopje Systeembeheer in het configuratiescherm.
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Jongens ik denk dat het opgelost is, ik heb de nieuwste updates van windows erop gezet en ik heb tot nu toe, de foutmelding niet meer gezien ![]() erg bedankt voor jullie tips ![]()
__________________ voor alle cassejunkies die van goede muziek tijdens het modden houden, presenteer ik EXTREMEBEATS http://www.world-war.nl/extremebeats |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vantec S-ATA PCI HOST CARD | R@mon | Frontpage Discussie Forum | 3 | 1-10-2004 18:30 |
| Host gezocht... | QuincMan | Software Junkies | 11 | 6-04-2004 13:46 |
| ECHT een goede gratis host... | defecto | Area 1337 | 12 | 8-12-2003 23:58 |
| Gratis host.. | crizp | Area 1337 | 16 | 13-10-2003 08:42 |
| Beste Web Host??? | DJD xtreem | Area 1337 | 8 | 13-08-2003 22:21 |