| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Zorg voor webspace (wellicht heb je dat bij je ADSL-abonnement gehad) en anders zoek je een hosting pakket. En dan ga je een keuze maken uit programma's. Een leuk pakket voor beginners is MS Frontpage (maar dat levert nogal crappy code op). Anders is het toch wel zaak je te verdiepen in bijvoorbeeld Joomla, of iets soortgelijks. Maar gezien je opmerking 'kan iemand het programma om een eigen site te maken doorsturen' vrees ik een parels-zwijnen situatie ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik heb zelf al een paar keer een site in mekaar gezet met codes van www.mycu2.nl (voor plaatjes en text) en codes die je op simpele sites in de broncode ziet staan. Dat bij elkaar voegen in kladblok, opslaan als ***.html en je hebt een site.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Een internetsite maak je niet zomaar eventjes tussendoor, tenzij je een simpele cu2 site OID wilt. Voor een internetadres betaal je(.nl, .net, .com etc etc), tenzij je een .tk adres wilt en je site wilt voorzien van spam. Er zijn zat programma's, met kladblok kan je bij wijze van nog een site maken. Met frontpage kan je eens aan de slag gaan, voor een beginner is dat niet direct al te moeilijk. Maar verwacht dan ook geen zwaar prof. sites!
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Als je eenmaal webspace geregeld heb, zou ik gebruik maken van het programma NVU om je website te maken: http://www.mozilla-nl.org/producten/nvu/ |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Citaat:
![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Eigen Case maken | Timonator69 | Casemod Junkies | 7 | 7-11-2005 16:40 |
| Flash MX website maken | Trucker | Software Junkies | 7 | 7-10-2004 16:29 |
| Eigen server maken | PeaceMaker | Software Junkies | 15 | 4-09-2004 20:08 |
| Eigen voeding maken | Cupke | Elektronica Junkies | 18 | 20-08-2004 14:18 |
| eigen fancontrol maken | GBCHEATER | Elektronica Junkies | 9 | 16-10-2003 10:15 |