| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 september 2006
| Citaat:
![]()
__________________ Antec P180 | Coolermater M620 | Gigabyte P35-DS4 | Core 2 Duo E6850 @ 4GHZ | Custom Watercooling | 4GB Ballistix | EVGA 8800GTS 320m | 2x Samsung Spinpoint 320GB | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| Welke versie je van Linux gaat gebruiken hangt er helemaal vanaf wat je er mee gaat doen. Als ik jou was zou ik me eerst een beetje in Linux gaan verdiepen, kijk eens op deze site: Click. En je hoeft Linux niet meteen te installeren want bijna alle versies maken gebruik van zogenaamd Live CDs en dat houd in dat je Linux kunt draaien zonder dat er wat op je HDD wordt geinstalleerd. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 december 2006
| Ik zou binnenkort Ubuntu, Kubuntu en Edubuntu aan krijgen (wacht al een maand). Jah, ik zou me eigelijk gewoon wat meer willen verdiepen in de hardware, overclocken ect. En kzou die PC gewoon geformateerd willen zien, terug van nul gebinnen. En mss later nieuwe onderdelen kopen enzo. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 mei 2006 Locatie: Hoensbroek
| Het is wat je zegt echt een oude pc. Linux vanaf een cd laten draaien is gemakkelijk en je leert er een hoop van, goed idee dus. Of het zo zinnig is om geld te gaan stoppen in een dergelijke pc is aan jou. Maar hij zal nooit zo snel worden als een normale pc. Om te spelen met het overclocke is het wel een leuk pc'tje mits er een fatsoendelijke bios in zit. Misschien eens een keer rond googelen voor een bios update. Als je gaat overclocken in deze toestand is één ding zeker, mocht het fout gaan en je blaast de zaak op, dan ben je in ieder geval niks kostbaars kwijt. Vandaar dat ik me afvraag of het zinnig is om er geld in te stoppen. ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| hdd stopt ermee | greenghost | Hardware Junkies | 24 | 4-10-2006 13:11 |
| HW verpakking, wat doe je ermee ? | mir4dor | Hardware Junkies | 14 | 25-06-2004 09:18 |
| [WC] Hoe ermee te beginnen? | sOlAr | Cooling & OC Junkies | 20 | 7-07-2003 15:34 |