| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: gent
| Hé Ik zocht daarnet een liedje op mjin pc en hij gaf een link naar c:\my downloads\ shared toen ik in my downloads keek vond ik die map niet toen ik in de adres balk \shared erbij deed opende hij een map waar er wel 6200 zip bestanden inzaten met namen die ik zelfs in bearshare niet gebruikt had. bv "caesyno rojale" ze waren gemiddeld 250 kb ik heb ze verwijderd, maar kan iemand me zeggen wat die dingen zijn? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 september 2006
| Ja volgensmij ook, maar kan helaas geen antwoord geven op je vraag ![]() Weltruste Oizo, wordt beetje laat :P
__________________ Antec P180 | Coolermater M620 | Gigabyte P35-DS4 | Core 2 Duo E6850 @ 4GHZ | Custom Watercooling | 4GB Ballistix | EVGA 8800GTS 320m | 2x Samsung Spinpoint 320GB |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
Heb je toevallig een JamesBond proberen te downloaden?
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: gent
| Nee! helemaal niet! Dat is het net, heel de map staat vol met pakketjes van dignen die ik nooit ingetypt heb, spelletjes, programmaatjes, films. Ik vond het gewoon raar, dat die map daar vol van staat en dat ze ( bij mij toch) verborgen is ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 september 2006
| had ik ook vroeger met Ares. Ik weet alleen niet meer wat ik ermee gedaan hebt.
__________________ Antec P180 | Coolermater M620 | Gigabyte P35-DS4 | Core 2 Duo E6850 @ 4GHZ | Custom Watercooling | 4GB Ballistix | EVGA 8800GTS 320m | 2x Samsung Spinpoint 320GB |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mobo met verborgen functies? | Chesta | Hardware Junkies | 10 | 24-06-2003 10:16 |