| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 november 2006
| hoi, ik pas mijn pc geformateerd maar nu heb ik een probleem. ik dacht dat ik alle cd's had om al mijn hardware zoals videokaart en netwerkkaart terug te instaleren (alles is onboard) maar nu blijkt dat dit niet zo is. Ik wil dus mijn internet instaleren maar dit lukt me niet omdat mijn netwerkkaart niet geïnstaleerd is. hoe kan ik dit oplossen. grtz |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 oktober 2006 Locatie: Lost in space
| 1. hoe heb je dan het berichtje geplaatst? 2. meeste dingen instaleerd je pc zelf wel, en anders moet je je netwerkkaart software downloaden van de site van je netwerkkaart/fabriekant 3. zoek de cd! en als wiij je verder moeten/willen helpen dan graag het type netwerkkaart. ![]()
__________________ Eart will continue in space and will battle to sruvive.... Computers will rule the world!, we only give them a face! 1+1= calculator mod? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 november 2006
| 1. op de pc van mijn vader 2. mijn pc instaleerd al de onboard zaken dus niet zoals videokaart, audio en netwerkkaart. 3. Ik heb geen cd bijgekregen met de software voor mijn moederbord Ik heb dus een pc van het merk dell en al mijn hardware is ook van dell. grtz |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 oktober 2006 Locatie: Lost in space
| welk moederrbord heb je dan? (+fabriekantnaam)
__________________ Eart will continue in space and will battle to sruvive.... Computers will rule the world!, we only give them a face! 1+1= calculator mod? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Kijk wat je van mobo hebt en gebruik google.. Normaliter zijn alle drivers gewoon te downen vanaf site van de fabrikant. WIe zoekt zal vinden! ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 februari 2006 Locatie: Deventer
| Citaat:
Het programma Everest Home Edition kan je uitkomst bieden. Het geeft je precies de specificaties betreffend je moederboard. Aan de hand hiervan zal je je drivers ook kunnen vinden. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2006
| GB heeft het bij het rechte eind, ga naar http://support.euro.dell.com/support...hs1&l=nl&s=dhs , vul een van de twee dingen in en download _alles_ en installeer het allemaal. Dan zou het wat beter moeten werken.
__________________ 1: 3.5" Portable Aluminium Hard Disk External Case. 2: Wat van grootte had je ingedachten, en moet dat een Sata/IDE HD zijn? 1: Ik zoek een harde schijf van ongeveer 153x105x27mm. Van de Sata/IDE weet ik niet omdat het er niet bij staat |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 augustus 2005 Locatie: Gent
| Als het niet werkt via de site die je van Wolgarnaal hebt gekregen probeer dit dan even. Steek je CD van Windows XP home of Pro in van Dell. Daar staan normaal gezien alle drivers op. Of kijk of je geen CD heb bijgekregen die repair CD noemt. Normaal gezien bij Dell, HP, Acer, ... geven ze je altijd de CD's erbij (anders ben je jammer genoeg in het zak gezet om het beter te verwoorden :P ) PS: Niet booten vanaf de CD :P . Gewoon opstarten als je in win xp zit.
__________________ Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Draadloos internet | MC>JUNK | Software Junkies | 12 | 17-05-2007 11:17 |
| WEP key van Wireless internet | Raptor | Hardware Junkies | 3 | 30-04-2005 10:52 |
| internet winkel | FluffY | Casemod Junkies | 5 | 31-08-2004 17:27 |
| Draadloos internet... | SiLaTroN | Area 1337 | 14 | 13-02-2004 17:50 |
| hoe internet verdelen ? | inanc_gangster | Software Junkies | 7 | 11-01-2004 18:25 |