| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Hallo CJ-ers! Ik had vroeger het progje Anvil Studio, hiermee kan je MIDI-bestanden maken. Muziek dus. Echter is dit een beetje uit de tijd en ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar een dergelijk (SIMPEL EN GOED) programmaatje om zelf MP3tjes te maken. Om zelf muziek te maken dus, maar dan met 'echt-klinkende' instrumenten ipv "MIDI-bliepjes". Ik hoor het wel... Ja, ik ken Google nu wel...Maar ik kan helaas niets vinden...
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
|
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 april 2006 Locatie: Dordrecht 078
| Ik ken die sudio niet maar het is een drag en drop systeem bij fruityloops... veel extra pakketjes te vinden op het net van verschillende instrumenten
__________________ Vicious Circle..??? What The Fuck...!!!!! Mod Projectname: Chronic Disorder... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Het is wel een programa waar je even tijd in moet steken. Echt alles wat je wenst is mogelijk met dit programma....!
__________________ Vicious Circle..??? What The Fuck...!!!!! Mod Projectname: Chronic Disorder... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Virtual DJ is absoluut een waanzinnig programma helemaal in combinatie met het hercules console, maar het gaat hier over muziek maken en niet over muziek mixen... Dat is het verschil... ![]()
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| zelf kast maken | rusty | Casemod Junkies | 13 | 10-01-2007 16:58 |
| Zelf fancontroller maken | Ragon | Elektronica Junkies | 16 | 10-04-2004 16:21 |
| Zelf heatsink maken? | jensen | Cooling & OC Junkies | 9 | 19-02-2004 22:32 |
| Casebadge zelf maken | Demoniac | Casemod Junkies | 10 | 11-01-2003 00:13 |