| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: gent
| Héj IK heb dus hitman blood money, ik installeer het, dx9 ook... Ik start het op intro gaat vlot, maar vanaf ik in het main menu kom begint mijn muis te laggen, echt overdreven, ik heb alles op low gezet en het blijft hetzelfde. heb gezocht op google: - fastwrite gezocht maar niet gevonden. -omega drivers installeert -gepatcht naar v1.2 -herinstallatie -aex uitgezet mijn specs AMD 3000+ 1500 mb ram 80 gigje 5700 LE Groetjes |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 september 2006
| Is overduidelijk je Videokaart, want als je bijvoorbeeld een 7600GT had had het geen probleem geweest ![]()
__________________ Antec P180 | Coolermater M620 | Gigabyte P35-DS4 | Core 2 Duo E6850 @ 4GHZ | Custom Watercooling | 4GB Ballistix | EVGA 8800GTS 320m | 2x Samsung Spinpoint 320GB |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2006
| jupjup, VGA. Weet je wat nu grappig is, ik deed die system requirements test en ik failde hem... lol... Ik heb me opticals allemaal afgekoppeld gisteren... Ik was net even raar aan het kijken... Terug ontopic, die Hitman wil minstens een GeForce FX met 64 MB, dat heb je dus wel, maar je hebt nog een vrij eenvoudige versie ervan (zoals nu een 7300GS is). Recommended is een GeForce 6800 (of een X800 natuurlijk), das dus een core nieuwer en twee klasses hoger dan wat je nu hebt, dan is het begrijpelijk dat het nog eens raar wil doen... Als je dat game vlot wil draaien zal je een 7600GT moeten aanschaffen (die zijn verkrijgbaar op AGP, en beter dan de X1650 die eveneens verkrijgbaar is op AGP, en beter dan de 7800GS AGP). Maar dan ben je wel aan het investeren in een verouderd systeem, en eigenlijk meer dan het hele systeem waard is (zo'n 200 euro kost de kaart). |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Gent
| Haal eerst de nieuwste drivers af. Verwijder de oude drivers ( volledig! zodat je pc standaard draait zoals bij een kersverse OS instal )Boot opnieuw op Installeer je nieuwe drivers Boot opnieuw op en ga naar je bios. Kijk in je bios settings bij AGP naar Master Write & Master Read zet deze aan. En zet andere fency sh*t aan :P die je VGA omhoog helpen ( lees je mobobijbel) Download een overclock progje voor je VGA en zet ze wat hoger Start het spel en probeer nog eens Wie weet?
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Gent
| Heb je ook al eens gedacht om je Mobo drivers te updaten? en je bios te flashen?
__________________ Citaat:
| |
| | |