| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 november 2006
| laatste tijd gebruik ik het programma hamachi heel veel voor het (online) spelen van games... ik weet niet of jullie het programma allemaal al kennen maar toch: LogMeIn Hamachi is a zero-configuration virtual private networking (VPN) application. In other words Hamachi is a program that allows you to arrange multiple computers into their own secure network just as if they were connected by a physical network cable. Hamachi is fast, secure and simple. Its core version is also free. site link : http://www.hamachi.cc/ download link : http://files.hamachi.cc/HamachiSetup-1.0.1.0-en.exe ik heb met hamachi een zelf een server aan gemaakt voor het spelen van Dawn of War dark crusade, starwars battlefront2 en company of heroes maar mssn hebben jullie nog tips voor leuke games om te spelen via hamachi. mn server : lame.ass.gaming pass: omg en je kunt me ook altijd toevoegen op msn: ryan-nl@hotmail.com of op xfire: metallica13nl hopelijk zijn der nog wat gamers in voor wat potje hardcore gaming ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Ik heb je post heel subtiel een klein beetje aangepast. Sommige dingen mag je denken, maar niet zeggen :P Ik heb Hamachi ook weleens gebruikt om bestanden te delen, is wel een handig tooltje, maar bij een format C: is het hier gesneuveld ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 november 2006
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 oktober 2006 Locatie: Lost in space
| ik heb ook hamachi, om online tegen anderen in hamachi server te gamen (*knip* ook hier geldt: sommige dingen mag je wel denken, niet zeggen) maar let wel op als je gewoon gratis deot dat en een servertje hebt, je maar iets van 16 of 20 (weet zo ff niet meer) gebruikerts erin kan hebben, tenzij je een acount hebt gekocht. En dat van dat je c:\ hebt gwist, je kan hamachi wel weer opnieuw instaleren, de servers opnieuw toevoegen en klaar. (de oude die je had word ze maar gewist, bij elk nieuwe instalatie maakt hij een nieuw host voor zeg maar., (<- aleen als je danook egt alle bestanden van hamachi hebt gewistm, anders wil hij wel weer terug naar de oude omdat je die nog op je pc hebt.)
__________________ Eart will continue in space and will battle to sruvive.... Computers will rule the world!, we only give them a face! 1+1= calculator mod? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Fijne tool, gebruikte het een hele tijd om Battlefield 1942 met mijn vrienden te spelen. Via internet wilde dat nooit echt lukken, terwijl iedereen een originele versie had?! Ook scheelt het je een hoop geklooi met poort-instellingen en je kan Windows-shares van elkaar bekijken, wat over internet sowieso niet werkt. Nadeel is dat het programma een eigen IP-reeks gebruikt, die bij sommige games niet geaccepteerd wordt als LAN-adres. (daar zijn 10.x.x.x en 192.168.x.x officieel voor bedoeld) Daarnaast gebeurt het bij andere games nog wel eens dat ze aan het IP van Hamachi gaan luisteren, terwijl ze dat juist niet zouden moeten doen! Ik heb het op LAN-party's diverse malen meegemaakt dat mensen een server niet konden zien en dat het verholpen was op het moment dat ze Hamachi uitschakelden en het opnieuw probeerden. Desalniettemin is het een handige tool om zonder veel moeite een VPN op te zetten!
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |