| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Lijkt me eenprobleem dat je de poorten moet gaan forwarden, internet en msn draaien gewoon op poort 80. Terwijl kazaa(1014 meen ik), en Outlook(22 ?) op andre poorten zitten.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| *Hier spreekt iemand die ongeveer een jaar met proxy plus heeft gewerkt, über programma :P Voor Outlook, moet je de mail server in proxy-plus aanzetten, die haalt het dan allemaal op en dan haal jij het van de server af, das extra snel ophalen want de server downloadt het van internet en jij hoeft dus niet te wachten dan. Als je hulp met instellen daarvan nodig heb, eric A/\T ikforums.com Kazaa, je kan hem via de proxy dus op Socks 4 proberen, of socks 5 met\zonder aanmelden, als in p+ aanstaat dat je je moet aanmelden voor socks5, moet je de users die je in P+ heb gebruikt daarvoor gebruiken dus, email gaat trouwens ook volgens die gebruikers. Als je hulp nodig hebt, gewoon ff adden @ msn, dan kan ik je wel verder helpen ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Probleem met thuisnetwerk | Hellfish | Hardware Junkies | 4 | 1-12-2006 22:12 |
| Proxy | Cyborg | Software Junkies | 2 | 1-09-2006 18:23 |
| thuisnetwerk | Fret_Kroket | Hardware Junkies | 8 | 8-07-2005 22:38 |
| Proxy voor Halflife | Frenger | Software Junkies | 1 | 23-11-2003 12:17 |