| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Ik vond bij ''Download Junkies'' het programma '"Rage 3d Tweak'' om je ati radeon videokaart op te fokken. ik heb toevallig een ati radeon 9200 maar hier zitten geen chipset koelers op e.d. (ook geen koelblok) Hoever kan ik dan met dit programma gaan? en moet ik iets koelen op de kaart? en waar moet die fan/koelblok dan komen? ik heb nog een chipset koelertje liggen. Graag jullie hulp!, Ciao! |
|
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Als het goed is moet je bij de geavanceerde instellingen van je beelscherm de temperatuur af kunnen lezen. Dus als je een spel speelt en regelmatig ff je temperatuur in de gaten houdt als je gaat overclocken kan er nix gebeuren. Ga je hard overclocken raad ik je toch aan een zalman GPU koelertje te kopen. (25 euro d8 ik)
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik was iets vergeten: locatie nieuw koelblok/fan: groot koelblok eraf slopen, zit meestal met 2 plastic pennetjes vast, daar moeten de nieuw schroefjes van bijvoorbeeld de zalman koeler in. Zo dus :
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| « problemen met pc
|
Hamachi?? » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Rage CaseModding | PartizaN | Casemod Junkies | 3 | 14-04-2006 22:24 |