| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Hey, mijn firefox doet al een weekje gek, als ik de browser open dan moet ik steeds de werkbalk aanpassen en dan "een nieuw tabblad openen" terugzetten in de werkbalk omdat ik dat prettiger vind. Normaal zou hij dat dan altijd opslaan en dan hoef ik het nooit meer te doen, maar nu moet ik het altijd handmatig toevoegen. En als ik de brwoser open dan is de scherm ook steeds klein (normaal is het groot) en dit is al 1 week lang. Weet iemand misschien wat het probleem is T.T |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2006
| Net de 2.0 geïnstalleerd, of is het nog 1.5? Bij mij deed 2.0 de eerste paar dagen ook raar, en dan was het opeens gedaan (ik had geen snelkoppelingen meer onder mijn adresbalk, ik vermoed dat jij dus hetzelfde hebt). Ik heb gewoon Firefox een paar keer afgesloten geloof ik, ook de bladwijzers eens geimporteerd, werkte allemaal niet, en dan opeens ging ie weer wel... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Firefox Downloadbeheer is weg | SupReme | Software Junkies | 5 | 6-07-2007 15:03 |
| Het Firefox Topic | Masterslave | Software Junkies | 215 | 24-10-2006 15:29 |
| [Firefox plugin] Quickchat | eXistenZ | Software Junkies | 0 | 1-03-2006 13:15 |
| Firefox doet het niet | Pawiro | Software Junkies | 4 | 20-02-2006 21:11 |
| [Firefox]Kan niet connecten | Solomon | Software Junkies | 2 | 12-05-2004 07:03 |