| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006
| Ik heb eens grondig nagezocht wat mijn toenmalige (lees: 2 maand terug ongeveer) blauwe schermen veroorzaakte. Ik ben tot nu toe nog maar 1 mogelijkheid tegen gekomen: Nvidia Network Bus Enumerator IRQ: 22 Nvidia Nforce4 Serial ATA controller IRQ: 22 Zou dit conflicten kunnen veroorzaken? Trouwens, ik dacht dat de system tegenwoordig (eigenlijk al jaren) toch zelf probleemloos IRQ's konden toewijzen zodat er geen hetzelfde waren? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2006
| Dan zijn ze hoogstwaarschijnlijk door een of andere omstandigheid verkeerd geinstalleerd... Even alletwee uninstallen, eventueel drivercleaner gebruiken om de nvidia drivers eraf te halen en de drivers mooi opnieuw installeren is meestal de oplossing... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Conflict tussen Cool Drive 4 en Enermax Noisetaker 470W | RA-ART | Elektronica Junkies | 2 | 24-01-2005 18:18 |
| Aan en uit knop conflict | Ergenic | Hardware Junkies | 7 | 23-11-2004 22:42 |
| IP conflict | N34X | Software Junkies | 11 | 3-01-2004 02:18 |
| abit nf7-s 2.0 conflict met geheugen ??? | Reeferke | Hardware Junkies | 2 | 15-11-2003 19:57 |