| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 november 2006 Locatie: Vladslo
| ik heb hier thuis een lokaal netwerk over 2 pc's waarbij ik met de ene pc naar de gedeelde mappen kan kijken van de andere en de printer en internet kan gebruiken. Nu kan ik met die ene pc niet meer kijken naar de gedeelde documenten van de andere pc maar kan ik wel nog altijd de printer en het internet gebruiken. Hoe kan ik dit oplossen dat ik terug kan kijken naar de gedeelde documenten van de andere pc??? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ik weet dit niet zeker maar zou het misschien kunnen zijn omdat ik een eind de netwerkkabel heb in mijn ps2 gestoken ( ik heb dit wel gedaan wanneer dat de pc al uitlag en heb de netwerkkabel terug in de pc gestoken terwijl hij nog altijd uit lag). |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Mijn probleem is opgelost op de pc waar de gedeelde mappen opstaan was er een probleem met de firewall. Je kan dit oplossen door de firewall even uit te schakelen en deze daarna terug in te schakelen. toch bedankt voor de reacties ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Netwerk probleem | Cosmical | Hardware Junkies | 12 | 21-07-2005 09:57 |
| netwerk probleem | CraXz | Software Junkies | 5 | 21-07-2005 05:52 |
| Draadloos netwerk * probleem * | Raptor | Hardware Junkies | 28 | 10-08-2004 22:31 |
| Vreemd draadloos netwerk probleem | 1N54N3 | Hardware Junkies | 0 | 6-04-2004 10:08 |
| netwerk probleem | mantisnl | Software Junkies | 15 | 13-12-2003 20:18 |